خبرهای داغ:
حجت الاسلام حیدری گفت: آزادگان عزیز ایران اسلامی با وجود سختیها و مشقت های فراوان هرگز در مقابل دشمنان سر تسلیم فرود نیاوردند.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۰۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

حجت الاسلام  محمد حیدری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ضمن گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: این روز عزیز  را با همه وجود به آزادگان با صلابت و خانواده های عزیز و مقاوم آنها تبریک می گوییم که استقامت و ایستادگی این خانواده ها چیزی کمتر از عظمت مقاومت آزادگانشان ندارد.

 
 

 

وی افزود: آزادگان ما مردانی هستند که گاه با وجود سن و سال کم در مقابل شکنجه و آزار و اذیت و مشقت ها و گرسنگی های دشمنان سر تسلیم فرود نیاوردند و با دستان بسته فریاد عزت و استقلال و آزادی را سر دادند.

 
 
 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و جانفشانی و ایستادگی جانبازان و آزادگان تمامی مستکبران دنیا می دانند که ملت ایران با تمام توان در خدمت نظام اسلامی و گوش به فرمان رهبر و مولا و مقتدای خود امام خامنه ای(مدظله العالی) است و مردم  شریف ایران اسلامی با درس گرفتن از عاشورا هرگز به زیر بار ظلم نمی روند.

ارسال نظرات