رئیس اداره ورزش و جوانان فریمان گفت: عليرضا پورسمناني جانباز نيروي انتظامي شهرستان فریمان در اردوي تيم واليبال نشسته جوانان تيم ملي حضور یافت.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۴۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمدعلی نهادی اظهار کرد: علیرضا پورسمنانی جانباز سرافراز نیروی انتظامی شهرستان فریمان در سومین مرحله اردوی تیم والیبال نشسته جوانان تیم ملی حضور یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریمان افزود: در تمرینات این مرحله که مصادف با حضور تیم ملی آلمان در ایران است، چهار دیدار تدارکاتی با تیم آلمان نیز پیش‌بینی شده که یک دیدار آن روز گذشته انجام شد و دیگر بازی‌ها طی روزهای ۲۴، ۲۶ و ۲۸ مرداد ماه برگزار می‌شود.

نهادی یاداور شد: این جوان غیور قبل از نایل آمدن به درجه جانبازی به ورزش والیبال می‌پرداخت و بعد از جانبازی با انجام تمرین‌های مداوم پس از یک سال تمرین موفق به جلب نظر هادی رضایی رئیس هیأت خراسان رضوی شد و به اردوی تیم ملی جوانان والیبال نشسته راه‌یافت.

وی با بیان این که سرپرستی این اردو که از ۲۲ تا ۲۹ مرداد ماه جاری در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برپا است، بر عهده حسن شاهی است افزود: جابر خلف‌زاده، سرمربی تیم ملی با همراهی محمدرضا رحیمی، مربی تیم ملی، محسن براتی و عبدالزهرا سیلاوی‌زاده، کمک مربیان تیم ملی، بر تمرینات این اردو نظارت دارند.

شایان ذکر است، علیرضا پورسمنانی ورزشکار شایسته فریمانی اهل روستای تقی آباد فریمان صبح روز هفتم مرداد ماه سال ۹۴ در منطقه مرزی لار زاهدان بعد از درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در سیستان و بلوچستان حین پاکسازی منطقه دو پای خود را از ناحیه مچ و ساق از دست داد و پس از افتخار جانبازی با علاقه فراوان و حمایت خانواده به والیبال نشسته روی‌آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها