جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر اینکه در معرفی الگوها باید عنصر جهادی و انقلابی بودن مدنظر باشد، عنوان کرد: این دو عنصر نجات بخش و بن‌بست شکن هستند و ناممکن‌ها ممکن می‌سازند.جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر اینکه در معرفی الگوها باید عنصر جهادی و انقلابی بودن مدنظر باشد، عنوان کرد: این دو عنصر نجات بخش و بن‌بست شکن هستند و ناممکن‌ها ممکن می‌سازند.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۵۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار حمزه فلاح ظهر امروز در هفتیمن جشنواره مالک اشتر سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه این جشنواره هر ساله برگزار می‌شود، گفت: جشنواره مالک اشتر آینه‌ای از دانش و خرد جمعی فرماندهان و تمامی نیروهای یک رده است و سرانجام به معرفی افراد نمونه و الگو منجر می‌شود هرچند که به نظر بنده تمامی افرادی که در استان کردستان خدمت می‌کنند الگو و نمونه هستند.

 

وی افزود: این خرد جمعی است که موجب الگو و نمونه شدن یک نفر می‌شود و هیچ کس به تنهایی موفق نخواهد بود.
 

 سردار فلاح با تأکید بر اینکه  در معرفی الگوها باید عنصر جهادی و انقلابی بودن مدنظر باشد، عنوان کرد: این دو عنصر نجات بخش و بن‌بست شکن هستند و ناممکن‌ها ممکن می‌سازند.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: سپاه باید به صورت میدانی اشراف را کنترل کند و این رویکرد می‌تواند مکمل گزارش‌های انجام شده در بحث اشراف باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید از دانش و بینش برخوردار باشند و مدیریت جهادی و انقلابی و روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را در خود تقویت کنند.

 

سردار فلاح گفت: در مدیریت جهادی باید نگاه‌ها نقادانه باشد و در کنار نقد، پیشنهاد نیز ارائه شود تا بتواند کارساز باشد.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: اشراف حلقه اتصال بین فرماندهان و نیروها است و این حلقه اتصال به تنهایی موفق نخواهد بود مگر اینکه همه نیروها در کنار هم یکدل و یک صدا باشند تا منجر به اتخاذ تصمیات صحیح و کاربردی شود.

 

سردار فلاح بیان کرد: اشراف باید نقدانه و جهت دار باشد و اگر اینگونه عمل شود می‌توان موفق بود در غیر این صورت اتکا به یک گزارش کتبی موثر نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: اشراف نوعی خودآگاهی، خودباوری و آگاهی بخشیدن به فرماندهان است به شرطی که گزارش‌ها همراه با بازدیدهای میدانی و برحسب اطلاعات دقیق باشد.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان گفت: اشراف فرماندهان نواحی و شهرستانی در میدان رزم موجب سربلندی سپاه بیت‌المقدس کردستان شده و به همه آنها خسته نباشد می‌گویم.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات