مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان سمنان گفت: گروههای جهادی بسیج دانشجویی که در استان در حال فعالیت هستند فعالیت های بسیار خوبی انجام میدهند و مردم روستاها از این گروهها راضی هستند.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۵۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان جلسه ای پیرو هماهنگی و همکاری بیشتر بین گروههای جهادی دانشجویی و آستان قدس رضوی در محل دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان سمنان برگزار گردید.
در این جلسه مرتضی دهرویه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن بیان ظرفیت ها و فعالیت های گروههای جهادی بسیج دانشجویی گفت:یکی از افتخارات استان ما همسایگی با استان خراسان رضوی و نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع) است که خداروشکر مجموعه آستان قدس رضوی نیز همواره حمایت های مادی و معنوی خود را از گروههای جهادی استان داشته است و امیدواریم از این به بعد نیز این حمایت ها ادامه پیدا کند.
در ادامه مهندس جواد خسروی مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان سمنان ضمن بیان ظرفیت های موجود در دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان سمنان گفت:این حرکت اردوهای جهادی یک حرکت بسیار خوب و خداپسندانه ای است و همچنین مردم مناطق کم برخوردار نیز از این حرکت راضی هستند ما نیز در مجموعه آستان قدس رضوی سعی می کنیم تا از تمام ظرفیت های موجود در آستان قدس رضوی برای حمایت از گروههای جهادی و محرومیت زدایی استفاده کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها