خبرهای داغ:
مسئول ستادامربه معروف و نهی از منکر سمنان گفت: امر به معروف و نهی از منکر مختص شخص خاص و یا نهاد خاصی نیست بلکه مختص به کل جامعه است و اگر این فریضه واجب به فراموشی سپرده شود، فساد رواج پیدا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۵۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد سمندی در جمع بسیجیان پایگاه بنت الهدی در خصوص موضوع مهم امربه معروف و نهی از منکر بیان کرد: ما بخاطر امربه معروف و نهی از منکر شهدای زیادی داشتیم و باید راه این شهدا را ادامه دهیم.

مسئول ستاد امربه معروف و نهی از منکر سمنان خاطرنشان کرد: آنچه عقل سلیم و پاک انسان بپذیرد و شرح مقدس اسلام آن را تأیید کند معروف به حساب می آید.

وی افزود: امربه معروف ریشه ی قرآنی دارد و در آیه 110سوره ی آل عمران به آن اشاره شده است؛ بنابراین باید به فرمایشات قرآن عمل کنیم و از آن دور نشویم.

سمندی تصریح کرد: اگر همه ی مردم به امر به معروف حساس باشند و آن را جدی بگیرند مشکلات جامعه اعم از حجاب و عفاف حل می شود؛ اما مشکل ما این است که مردم این مسائل را به خود مربوط نمی دانند و به سادگی از کنار یک فرد بی حجاب رد می شوند در صورتیکه از عواقب این کار خود آگاه نیستند و نمی دانند که ممکن است این عواقب دامنگیر خانواده آن ها شود.

وی با اشاره براینکه امربه معروف تنها محدود به موضوع حجاب نیست افزود: همه ی چیزهایی که با اسلام تناقض دارد شامل مواردی است که باید مردم را از انجام آن نهی کنیم.

سمندی اظهارکرد: متاسفانه امروز فریضه ی مهم امربه معروف و نهی ازمنکر درحال فراموشی است و باید بر این موضوع کارشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها