فاطمه نوروزی گفت: نبود و ناکافی بودن تسهیلات یکی از معضلات قدیمی برای فعالان و فارغ التحصیلان در حوزه کشاورزی بوده است از اینرو اثرات نامطلوبی بر روند فعالیت بنگاه های اقتصادی برجای می‌گذارد.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۵۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۳

فاطمه نوروزی یک کارشناس بسیجی در حوزه کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه بخش کشاورزی جهت تامین بودجه مورد نیاز به تسهیلات و اعتبارات خاص از سوی دولت نیاز دارد افزود: دولتمردان می توانند با فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز در جهت افزایش جذابیت فعالیت و اشتغالزایی در بخش کشاورزی موثر واقع شوند.

این کارشناس کشاورزی بسیجی خاطر نشان کرد: کشاورزی نوعی تقویت زیربناهای اقتصادی و اجتماعی کشورمان در بلندمدت است لذا در موارد بحران همچون کاهش قیمت نفت و اعمال تحریم‌های نفتی درآمد خوبی برای مدیریت واحد کشورمان خواهد داشت.

نوروزی در خاتمه افزود: اصلاح اقتصادی کشورمان مستلزم طرح‌های جامع از بابت لحاظ تمام جنبه های اقتصادی اعم از حجم تولید، نیاز به چگونگی تقاضا در بازار است. از اینرو باید هزینه های اقتصادی در بخش کشاورزی کاهش پیدا کند لذا ضروری است دولت با تسویه نقدی در کشاورزی بتواند نیازها و آثار نامطوب در بخش کاهش و یا از بین ببرد.

ارسال نظرات