فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: به لطف خدا در یک سال اخیر از سوی سپاه تلفات سنگینی به ضدانقلاب وارد شده و در این یک سال در عملیات های مختلفی که انجام شده سپاه کردستان حتی یک زخمی هم نداشته است.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۶۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲



به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در هفتیمن جشنواره مالک اشتر سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه تجلیل‌ ما از افراد نمونه در مقابل تلاش‌ نیروهای زحمت کش بسیار ناجیز است، گفت: آنچه که مهم است تلاش خالصانه این نیروها است و صمیمانه از همه فرماندهان و نیروهای تلاشگر قدردانی می‌کنم.

 

وی با تأکید براینکه موضوع اشراف در سطح سپاه بیت‌المقدس یک روند رو به رشد دارد، اظهار داشت: مطمئناً افراد تلاشگر و نمونه بسیاری در بین رده‌ها وجود دارند که شاید دیده نشده باشند تا از آنها قدردانی شود و بنابراین تلاشهای خالصانه تمامی این افراد را ارج می‌نهم.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اهمیت توجه به معنویت در هر سازمان و تشکیلاتی، ادامه داد: سپاه با بعد معنویت آن شناخته می‌شود و از همه پاسداران درخواست می‌کنم این جنبه ارزشی و قدرتمند و ماندگار سپاه را بیشتر مدنظر داشته باشند چراکه اگر این شاخصه‌ها از سپاه گرفته شود دیگر چیزی نخواهد داشت.

 

سردار رجبی گفت: اگر می‌خواهیم کارها و اقداماتمان ماندگار و خدایی باشد، اگر می‌خواهیم کارآمدی نظام را نشان دهیم و اگر می‌خواهیم نسلی انقلابی تربیت کنیم همگی از جنبه معنوی امکان‌پذیر است.

 

وی عنوان کرد: سپاه کردستان دو محور عمده فعالیت دارد و مابقی مأموریت‌های آن در راستای این دو محور هستند که یکی از این محورها تأمین امنیت استان است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: از تلاش دیگر دستگاه‌های استان در راستای برقراری امنیت تشکر می‌کنم اما مسؤول اصلی تأمین امنیت استان، سپاه است و تلاش برای تثبیت و ارتقای امنیت در کردستان از وظایف اصلی سپاه بوده و در این رابطه باید پاسخگو باشیم.

 

سردار رجبی عنوان کرد: به لطف خدا در یک سال اخیر از سوی سپاه تلفات سنگینی به ضدانقلاب وارد شده و در این یک سال در عملیات های مختلفی که انجام شده سپاه کردستان حتی یک زخمی هم نداشته است.

 

وی افزود: محور دیگر فعالیت سپاه کردستان که مکمل تأمین امنیت است کمک به ایجاد توسعه، آبادانی، محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در همه زمینه‌ها است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: سپاه براساس فرمان رهبری برای این دو محور (امنیت و توسعه) در کردستان مأموریت دارد و نسبت به سپاه‌های دیگر در کل کشور بیشترین تعهد را در زمینه محرومیت‌زدایی قبول کرده است.

 

سردار رجبی گفت: در حال حاضر 300 روستای استان کردستان در طرح پیشرفت و آبادانی سپاه در دستور کار است و در حوزه‌ها آموزش، فرهنگ، اقتصاد و معیشت و درمان این روستاها قرار است اتفاقات خوبی بیفتد.

 

وی عنوان کرد: تا پایان طرح پیشرفت و آبادنی 900 روستای استان کردستان از اقدامات و برنامه‌های این طرح بهره‌مند خواهند شد.

 

فرمانده سپاه کردستان در پایان گفت: اگر مسؤولی برای بازدید و یا افتتاح از یک طرح به یک روستا سفر می‌کند نباید جلو پای او گوسفند سر ببرند و تشریفات آنچنانی برگزار کنند چراکه آن مسؤول وظیف‌ه دارد که در خدمت مردم باشد و هیچ منتی در آن نیست.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات