خبرهای داغ:
در دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) با امام جمعه جدید خضری دشت بیاض مطرح شد:

ائمه جمعه ستون شهرها در تحقق برنامه های بسیج

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: تعامل و همکاری ائمه جمعه به عنوان ستون شهرها در تحقق برنامه ها و اهداف بسیج و سپاه اثرگذار و تعیین کننده است و ما درخواست داریم این تعامل و همکاری بیشتر از گذشته برقرار باشد.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۷۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا استان به همراه مسئولین وکارکنان ناحیه سپاه قاینات وخضری دشت بیاض با امام جمعه جدید خضری دشت بیاض دیدار کردند.

حمیدرضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا در این دیدار با تبریک انتصاب جدید امام جمعه این شهر گفت: این شهر و بخش در بحث ولایت مداری زبانزد هستند و در دفاع از انقلاب خروجی خوبی داشتند بطوری که 85رزمنده در این بخش داریم.

وی افزود: تعامل و همکاری ائمه جمعه به عنوان ستون شهرها در تحقق برنامه ها و اهداف بسیج و سپاه اثرگذار و تعیین کننده است و ما درخواست داریم این تعامل و همکاری بیشتر از گذشته برقرار باشد.

سرهنگ برات زاده افزود: نقش روحانی در اجرای فرامین رهبری بسیار مهم و تاثیر گذار برای هر خطه و منطقه است وباید ائمه جمعه برای مدیریت کردن خط مشی ها ابتدا راهبری، هدایتگری وایجاد همدلی و وفاق را برنامه ریزی کنند چون که توطئه گری دشمن از نظر کمی و پیچیدگی بسیار بالاست و مسیر را برای مردم مشخص کند ومردم را به آنچه رهبر میگوید سوق دهند.

وی نیز با بیان اینکه شجره حلقه های صالحین در این بخش مدتی هست که کمرنگ شده تقاضا داریم با راهکارهای جدید وبرنامه ریزی به موقع برای کمتر شدن آسیبهای اجتماعی در این منطقه این نهاد را کمک کنید تا باعث نابودی جوانان با برنامه های دشمن نباشیم

وی نیز افزود: رونق، پویایی مساجد وبقاع متبرکه هم این نهاد برنامه های ویژه ای دارد ولی باید همکاری لازم برای ایجاد قطب فرهنگی در بقاع متبرکه ومساجد در دستور کار قرار گیرد .

امام جمعه جدید خضری دشت بیاض نیز با بیان اینکه با توجه به فرامین رهبر وظیفه سختی خواهیم داشت گفت: باید تلاش کنیم منویات رهبری را در جامعه تبدیل به گفتمان عملی نماییم و تحقق اقتصاد مقاومتی را با همدلی و همزبانی بین دولت و ملت محقق نماییم و تبدیل به گفتمان و خواسته عمومی نماییم.

حجت السلام و المسلمین "یعقوبی" نیز در این دیدار اظهار کرد: سپاه و بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی پیشقدم بوده و باید در این مسیر بازهم در خط مقدم باشند و مردم را نیز در این مسیر رهنمون سازند و دولت نیز در این مسیر حرکت، حمایت و پشتیبانی نماید و همانطور که رهبری در دیدار با دولتمردان بسیج و سپاه را مثال زدند از این الگوها استفاده و حمایت کنند.

وی افزود: امروز ما وظیفه ای سنگین نسبت به فرمایشات رهبری داریم واز دولت دوازدهم می خواهیم به منویات رهبر جانانه عمل کنند و اگر برای اسلام و پیشرفت نظام کار می کنند خطوط قرمز را رعایت کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار