سردار فتوحی درجمع بسیجیان اشکذر:

امام امت (ره)مانند رهبری فرمان آتش به اختیارصادر کرده بود

سردار فتوحی: امام (ره) در دیگر فرمان آتش به اختیار خود ضرورت مقابله با مفاسد وانحرافات اشاره می کنند ومی فرمایند وصیت اینجانب به جوانان عزیز این است که خودشان شجاعانه در مقابل این انحرافات قیام نمایند تا دراستقلال و آزادگی خود و کشورشان سهیم باشند.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۰۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: سردار فتوحی درجمع بسیجیان اشکذردرمورد فرمان جدید رهبری مبنی برآتش به اختیارگفت :امام خمینی (ره)نیزمانند فرمایش آتش به اختیار مقام معظم رهبری که چند روز پیش داده بود در وصیت نامه معروف شان به مضموم اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی آن است که نگذارند این دستگاه های خبری ومطبوعات ومجله ها ازاسلام ومصالحه کشور منحرف شود.

وی اظهار کرد: مردم و جوانان حزب الله در برخورد با یکی از امور تبلیغات سخنرانی ها وکتب ومجلات برخلاف اسلام وعفت عمومی ومصالح کشور نموده اند به دستگاه مربوط رجوع کنند فرمان آتش به اختیار صادر کرده اند.

وی ادامه داد امام (ره) در دیگر فرمان آتش به اختیار خود ضرورت مقابله با مفاسد وانحرافات اشاره می کنند ومی فرمایند وصیت اینجانب به جوانان عزیز این است که خودشان شجاعانه در مقابل این انحرافات قیام نمایند تا دراستقلال و آزادگی خود و کشورشان سهیم باشند.

ارسال نظرات