خبرهای داغ:
فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: امروز در داخل و خارج کشور و عرصه های مختلف نام شهید حججی به خاطر اقتدار، عزت مقام او پیچیده است که خدا را به خاطر این اتفاقات معنوی شاکریم.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۱۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ما هیچ جایی را به اندازه اصفهان نداشتیم که نیرو به مناطق جنگی اعزام کند؛ تعداد شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان گواه این موضوع است.

وی افزود: آن قدر شهدای این استان عزت به کشور دادند که ما همیشه سربلند هستیم اما خدا کند که بتوانیم راه آن‌ها را ادامه دهیم و شرمنده آن‌ها نشویم؛ نباید فراموش کنیم شهدا بودند که به ما عزت دادند و هر کسی که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشغول خدمت است باید خود را مدیون شهدا، امام و رهبری بداند.

فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: شهید محسن حججی را که شاید کمتر کسی ایشان را می‌شناخت، این شهید با صداقت و ایمانی که داشت در هزاران کیلومتر آن طرف مرزهای ایران برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) و برای امنیت کشور به جنگ با دشمنان می‌رود که سرانجام به شهادت رسیده و باعث عزت و اقتدار ملت در همه جهان می‌شود. 

اشتری ادامه داد: امروز در داخل و خارج کشور و عرصه‌های مختلف نام شهید حججی به خاطر اقتدار، عزت مقام او پیچیده است که خدا را به خاطر این اتفاقات معنوی شاکریم.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است؛ مأموریت اصلی نیروی انتظامی حفظ امنیت و آرامش برای مردم است و بالاترین نعمت هر جامعه‌ای، نعمت امنیت است.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: استقرار این امنیت به عهده همه دستگاه‌ها و نیروهای مسلح است اما مستقیماً جزء وظیفه‌های مأموریتی و ذاتی نیروی انتظامی است که در شرح وظایف کاری این نیرو بحث برقراری امنیت قرار دارد.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به هدف برقراری امنیت از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و با روحیه جهادی که توسط رزمندگان به همه جهان در دوران دفاع مقدس ثابت شد، تمام تلاش خود را برای این موضوع به کار گیریم.

اشتری ادامه اظهار کرد: امروز در عرصه‌های مختلف نیروی انتظامی مشغول خدمت است، در مقابل تهدیدات نظامی، اجتماعی، فضای مجازی، فرهنگی اقتصادی، نیروی انتظامی حضور دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حال حاضر در تمام مرزهای ایران حضور دارد، افزود: در هر کجایی که مردم ملاحظه کنند نیروی انتظامی حضور دارد که این بحث یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جامعه محوری نیروی انتظامی و رویکرد اجتماعی آن یکی از ویژگی‌های ارزشمند این نیرو است؛ نیروی انتظامی آمر به مردم نیست، در همه شرفیابی‌های فرماندهان انتظامی مقام معظم رهبری به اقتدار، توأم با مهربانی و عطوفت اشاره کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر نیروی انتظامی شروری را نتواند دستگیر کند، خود را مسؤول می‌داند، گفت: تمام گزارشاتی که در این خصوص به نیروی انتظامی شده طی کمتر از یک هفته بررسی شده‌اند و با آن‌ها با قاطعیت برخورد شده است.

اشتری اظهار کرد: میلیون‌ها خدمت در سال توسط نیروی انتظامی به مردم کشور ارائه می‌شود، در سامانه 110 بیش از 30 میلیون تماس گرفته می‌شود که به روی آن‌ها بیش از 60 درصد اقدامات عملی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اصولی که در ناجا چشم‌انداز در نظر گرفته شده است، اصل مکتبی بودن، ایمان به خدا و اصول دینی است، گفت: نیروهای مسلح وظیفه دارند تا از تمامی فرامین مقام معظم رهبری اطاعت کنند و آن‌ها را سرلوحه خود قرار دهند.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی جدید و قدیم استان اصفهان است، جا دارد از زحمات سردار آقاخانی تشکر کنم چرا که انصافاً با تمام توان مشغول خدمت به مردم استان اصفهان بود؛ این فرمانده موفق، ولایی، دلسوز، متعلق به خانواده شهدا بود.

وی با بیان اینکه احکام نیروی انتظامی سه ساله است اما برای سردار آقاخانی این سمت دو سال تمدید شد، تصریح کرد: زمان جابه‌جایی‌های فرماندهان انتظامی استان‌های کشور در این ایام است؛ معارفه‌ها باید قبل از انتخابات انجام می‌شد اما به خاطر شرایط حساس و امنیت انتخابات این معارفه‌ها پس از انتخابات انجام گرفت.

اشتری تاکید کرد: سردار آقاخانی در پست جدید جانشین بازرسی کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که مقدمات صادر شدن این حکم آماده شده است.

وی با بیان اینکه از سه چهار ما گذشته با افراد مختلفی مشورت شد که با توجه به شرایط ویژه استان به معرفی سردار معصوم بیگی برای تحویل فرماندهی انتظامی استان اصفهان رسیدیم، گفت: آخرین مسؤولیت او جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی است اما از امروز در سمت فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار خواهد گرفت.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه با کمک همه مسؤولان و مردم استان اصفهان شاهد افزایش خدمات نیروی انتظامی استان اصفهان به مردم، خواهیم بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم خدمت گذار خوبی برای این مردم شریف باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها