خبرهای داغ:
پیشکسوت عرصه رسانه با بیان اینکه تاریخ کهن و فرهنگ ایرانی-اسلامی جامعه ما برای آمریکا خطرناک است، گفت: دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی در ایران بوده و برخی از مولفه های موفقیت او نیز متاسفانه در جامعه مشهود است.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۳۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، بیژن نوباوه در مراسم گرامیداشت مقام خبرنگار که به همت سازمان  بسیج رسانه استاناصفهان برگزار شده بود، با قرائت آیه شریفه «الذین یبلقون رسالات الله»، اظهار کرد: طبق آیه شریفه و به تعبیری خبرنگار فقط باید از خداوند بهراسد.

پیشکسوت عرصه خبری با اشاره به جان فشانی همراه با صلابت شهید حججی از دیار اصفهان، گفت: رفتار شهید حججی در مسیر سیدالشهدا بود؛ امام حسین فرمود که اگر با کشته شدن من دین جدم یاری می شود پس ای تیغ ها مرا دریابید.

وی اضافه کرد: امروز امثال شهید حججی ها همانند سیدالشهدا(ع) برای  ایدوئولژی خود جان فشانی کردند و به تعبیری مانیفست ابا عبدالله همین جان فشانی ها است.

نوباوه ادامه داد: من اگر اغراق نکنم در بی از نیمی از کشورهای جهان زیسته و کار کردم و چیزی که در این زیستن به آن رسیدم این است که ما از هیچ جایی از دنیا اگر بیشتر نباشیم، کم تر نیستیم.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه قلم در دست داشتن مسئولیت سنگینی دارد، تاکید کرد: خداوند به هر شخصی بر اساس وسعش تکلیف می دهد و این وسع حداکثر تلاش هر فرد محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی رزمندگان برااس ایدوئوژی و تفکر خود مبارزه کردند، عنوان کرد: ایستادگی خبرنگارانی چون غلامرضا رهبر در زمان جنگ تحمیلی گوشه ای از این جان فشانی ها است.

نوباوه با بیان اینکه ایران یک صدم جمعیت جهان و منابع و سرمایه های دنیا را در خود جای داده است، خاطرنشان کرد: آمریکا دارای 40 درصد منابع جهان است و تولید ناخالص داخلی آن ها 26 است، پس دلیل اتحاد استکبار علیه ما توان نظامی ما نیست و بلکه ایدوئولوژی و تفکری است که بسیار ارزشمند است.

نماینده سایق مجلس با بیان اینکه قرن 21 به تعبیر هانتینگتن و فوکویاما، قرن پایان سلطه گری آمریکا است و آمریکا می داند مهم ترین دشمن ایدوئولوژی او اسلام است، تصریح کرد: آمریکا با حربه های مختلف در صدد نابودی اسلام انقلابی است.

وی ادامه داد: حضور محافظه کارانی مانند جرج بوش و تقویت طالبان به دلیل همین مبارزه با اسلام است.

نوباوه با بیان اینکه امروز ایدئولوژی ایران و جمهوری اسلامی در دنیا ثابت شده است، خاطرنشان کرد: آمریکا در قبال ایران می داند که آزموده ای به نام ایران را آزمودن خطا است؛ پیام موشکی ایران برای آمریکا و آل سعود در منطقه بود.

وی با بیان اینکه ایران کمر آمریکا را به تعبیر ژنرال نظامی ویتنام شکسته است، گفت: جرج بوش خود معترف بود که ما دو دهه برنامه ریزی و هزینه برای تغییر باورها در ایران کردیم تا انقلابیونی چون شهید فهمیده، خرازی ها و همت ها پرورش نیابند، اما امروز شاهد تربیت شهید حججی ها است.

مجری سابق رسانه ملی اذعان کرد: تقویت فرهنگ های نوستالژی، اهمیت دادن به این که ما دارای فرهنگ و قدرت هستیم، از جمله راهکارها مقابله با آمریکا است.

وی با بیان اینکه تاریخ کهن و فرهنگ ایران برای آمریکا خطرناک است، گفت: دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی در ایران بوده و برخی از مولفه های موفقیت او نیز متاسفانه در جامعه مشهود است.

نوباوه با بیان اینکه تغییر اساس در فرهنگ یک ملت، زمینه سازی نابودی او را فراهم می کند، اظهار کرد: بهترین روش مبارزه با این تاکتیک دشمن آگاه سازی جامعه است.

نماینده سابق مجلس اذعان کرد: اصلاح طلبی که اصول اساسی اسلام را قبول نداشته باشد، اصلاح طلب نیست و اصولگرایی که اعتقاد به لزوم اصلاح طلبی در جامعه نداشته باشد، اصولگرا نیست.

وی با بیان اینکه بازی های سیاسی اصلاگرایی و اصلاح طلبی موجب هدررفت سرمایه ها در کشور می شود، تصریح کرد: امروز مهم ترین رسالت یک خبرنگار آگاهی خود و سپس ایستادگی در برابر هر هجمه ای که علیه نظام و انقلاب اسلامی پدید آید، است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها