مسئول بسیج تربیت بدنی در گفتگو با «بسیج»خبرداد
یزدانی گفت: باشگاه مقاومت سازمان بسیج تربیت بدنی کشور در حال انتخاب و آماده سازی برترین های بسیج و بستن تیم های باشگاه مقاومت برای حضور در لیگ های کشوری است.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۴۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

سردار کاظم یزدانی مسئول سازمان بسیج تربیت بدنی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنام ههای این سازمان در فصل تابستان اظهار داشت: باشگاه مقاومت سازمان بسیج تربیت بدنی کشور در حال انتخاب و آماده سازی برترین های بسیج و بستن تیم های باشگاه مقاومت برای حضور در لیگ های کشوری است.

مسئول سازمان بسیج تربیت بدنی کشور افزود: این کار از دو هفته گذشته شروع شده و مسابقات در رشته های مختلف در حال برگزاری است که تیم های منتخب بسیج برای حضور در لیگ های کشور در بخش باشگاهی در حال آماده سازی هستند.

سردار یزدانی تصریح کرد: همچنین در حال آماده سازی برای برگزاری دوره های آموزشی در رشته های مخلف هستیم. البته به صورت کلی این مسابقات و آموزشها در استان ها اتفاق می افتد که با توجه به سیاست های اخیر مسئولان بسیج، عمده برنامه هایی که در قالب فعالیت های همگانی مانند همایش های راهپیمایی خانوادگی، کوهنوردی و مسابقات مختلف ورزشی را به استان ها واگذار کردیم که از ماه گذشته هم در حال برگزاری است .

ارسال نظرات