در هفته سلامت درناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد صورت گرفت :
به مناسبت هفته سلامت پایش وزن، قند وفشار خون کارکنان ناحیه ثارالله انجام شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۵۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، "قانع" مسئول معاونت بهداشت ودرمان ناحیه ثارالله یزد بمناسبت هفته سلامت دراین زمینه اظهار داشت: پس از اینکه کارکنان نا حیه مقاومت ثارلله در هفته سلامت از میزان وزن ،قد و وضعیت سلامتی شان اطلاعاتی کسب کردند بسته سلامت سال 96 که شامل دستگاه کنترل فشار خون بود به آنها اهدا گردید.

وی در این زمینه افزود :با توجه به اینکه بیماری فشار خون بدون علامت خاصی می باشد وتنها پس از بروز مشکلات وبیماریهای جدی، افراد متوجه فشار خون بالا می شوند، معاونت بهداشت سپاه الغدیر استان یزد جهت پایش فشار خون کارکنان اقدام به تهیه واهداء دستگاه فشار خون به پایوران گرامی نمود.

با توجه به اهدای این دستگاه کارکنان به راحتی می توانند فشار خون خود واعضای خانواده خود را به صورت موردی وهفتگی کنترل نمایند.

وی همچنین گفت :با توجه به اینکه بهداشت دهان ودندان موضوع بسیار مهمی می باشد وسایل بهداشت دهان ودندان نیز در بسته سلامت سال 96 قرار گرفته است واز کلیه کارکنان درخواست می شود به بهداشت دهان ودندان توجه کافی نمایند.

وی درپایان خاطر نشان کرد :یکی از هزینه های بالایی که به فرد وسازمان تحمیل می شود ،هزینه های دندان پزشکی است که رعایت بهداشت فردی ، به سود خود افراد است وهم از هزینه های اضافی سازمان جلوگیری می گردد.

ارسال نظرات