فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از اعزام کاروان راهیان نور از کمیجان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۹۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در مراسم بدرقه اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: زائران راهیان نور کمیجانی به استعداد دو دستگاه اتوبوس در روزهای 24 و 26 مردادماه در قالب راهیان نور خانوادگی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اثرگذار بودن راهاین نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی گفت: در مسیر حرکت کاروان راهیان به مناطق عملیاتی، برای آشنایی بسیجیان شهرستان مسابقات فرهنگی برگزار و بروشورهای راهنمای جبهه‌های غرب و شمالغرب کشور در بین بسیجیان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: بسیجیان شهرستان کمیجان ضمن بازدید مناطق عملیاتی ارتفاعات بازی دراز، بیمارستان قصر شیرین، مرز خسروی؛ یادمان شهدای پاوه، پادگان ابوذر، یادمان مرصاد، زیارتگاه احمدبن اسحاق(ع) را زیارت خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار رشیدی ادامه داد: زائران حاضر در این اردوها در مدت 3 روز از برنامه‌های متنوع فرهنگی که در این مناطق عملیاتی برگزار می‌شود بهره‌مند خواهند شد. همچنین از خاطرات راوی رزمنده هشت سال دفاع مقدس استفاده می‌کنند.

وی افزود: حضور چشمگیر جوانان در راهیان نور توأم با بصیرت و آگاهی و ذکر خاطرات عملیات‌ها از زبان رزمندگان اسلام اصلی‌ترین ارتقاء سطح معلومات افراد با تاریخ مقاومت مردم این مناطق در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به استقبال خوب بسیجیان از این بازدیدها تصریح کرد: بسیجیان از راهیان نور مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب، غرب و شمالغرب همیشه استقبال خوبی داشته‌اند که این کار مهم نشانه بصیرت و علاقمندی بسیجیان به راه و اهداف شهدا و پیروی از ولایت فقیه را می رساند.

سرهنگ پاسدار رشیدی اردوهای راهيان نور را بهترين فرصت برای نسل جديد عنوان كرد و افزود: شرکت کنندگان به ویژه جوانان حاضر در این اردوها به اين طريق می‌توانند ضمن آشنايی با مناطق عملياتی، ارزش‌های دفاع مقدس را به دیگران منتقل می‌کنند.

وی در پایان راهیان نور را موثرترین کار فرهنگی عنوان و خاطرنشان کرد: در شرایطی که متاسفانه ضد ارزش‌ها به ارزش تبدیل شده است، باید با برنامه‌ریزی دقیق این جهاد و حرکت فرهنگی را انجام داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات