فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

مراسم شبی با شهدا در کنار پیکر مطهر شهید "وحیدرضا رسولی" برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری مراسم شبی با شهدا در کنار پیکر مطهر شهید "وحیدرضا رسولی" امشب در مسجد امام علی(ع) کوی بعثت شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۹۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید "وحیدرضا رسولی" که در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نایل آمد، گفت: هدف دشمنان ترویج بی‌بند وباری و اعتیاد در بین جوانان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است اما در این راه نیز نیروهای خدوم انتظامی، اطلاعاتی و نظامی برای خنثی سازی این توطئه تلاشی روز افزون دارند.

وی افزود: یاد شهدایی که برای جلوگیری از شیوع اعتیاد و سلامت جامعه به درجه رفع شهادت نایل آمدند را ارج می‌نهیم. بی‌تردید، اجر و ثواب شهدایی که در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شدند با شهدایی که در جبهه با دشمنان جنگیدند کم نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: شهید وحیدرضا رسولی جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان، فرمانده گردان عاشورا پایگاه محور حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران اراک بود که در راه سالم‌سازی کشور و جلوگیری از آسیب‌های تلخ اجتماعی به شهادت رسید.

پاسدار رضایی ادامه داد: مراسم شبی با شهید این شهید والامقام امشب در مسجد امام علی(ع) کوی بعثت اراک بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و فردا ساعت 9:30 پیکر این شهید از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای شهرستان بر دستان مردم ولایتمدار تشییع و تدفین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت شهید "رسولی" روز پنجشنبه 26 مرداد در مسجد امام علی(ع) کوی بعثت از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات