آزادگان مظهر ایثار، گذشت، وفاداری و از خود گذشتگی هستند و قشرهای مختلف مردم با الگوگیری از سیره این عزیزان می‌توانند ویژگی‌های اخلاقی آن‌ها را در زندگی خود برای رسیدن به موفقیت جاری کنند
کد خبر: ۸۹۰۳۲۰۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ 26 مردادماه هر سال یادآور یکی از خاطرات الهام بخش و شورانگیز در حافظه تاریخی ملت ایران است که در آن حماسه مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام و تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس با تصویر ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی می درخشد.

آزادگان در اوج مظلومیت، سفیران و مبلغان عزت و آزادگی ملت ایران در قلب دشمن بعثی و قدرت های شیطانی حامی آن بودند که پایداری، صبر و بصیرت خود در آن دوران را هم اینک به مثابه منشوری جاودانه و سرنوشتساز فراروی نسل امروز و فردای کشور در گذرگاه های پرفتنه و پر خطر قرار داده اند.

آزادگان مظهر ایثار، گذشت، وفاداری و از خود گذشتگی هستند و قشرهای مختلف مردم با الگوگیری از سیره این عزیزان می‌توانند ویژگی‌های اخلاقی آن‌ها را در زندگی خود برای رسیدن به موفقیت جاری کنند و می توان گفت آزادگان عزیز در دوران اسارت‌شان سختی ها و دشواری های زیادی را متحمل شدند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنند.

این روز فرصت مناسبی برای تبیین سیره آزادگان به آحاد جامعه است تا بیشتر با شخصیت این عزیزان و ایثارگری آن‌ها آشنا شوند زیرا، آزادگان نقش بسزایی در معرفی فرهنگ و معارف دفاع مقدس و ایثار در جامعه دارند به طوری که صبر و استقامت آن‌ها در اردوگاه‌های حزب بعث برای آحاد جامعه مثال‌زدنی است و باید از آن‌ها درس گرفت.

سالروز ورود آزادگان در تاریخ ایران عزیز یک برگ زیبا، و نمادی فاخر از همه ارزش ها است و تمامی بزرگانی که در اسارت بودند افتخار حضور در دفاع مقدس و دفاع از سرزمین ایران را داشته اند.

حجت‌الاسلام رجبی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه

انتهای پیام/
ارسال نظرات