مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه تاکید کرد

مادران شهدا، مشعل‏‌های فروزان استقامت

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه مادران شهدا را اسوه‏‌های صبر و مشعل‏‌های فروزان استقامت خواند و گفت: مادران و دختران امروز ایران اسلامی باید از مادران شهدا الگو گرفته تا فرزندان صالحی تحویل جامعه دهند.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۰۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه و فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده و اعضای گروه جهادی شهید "پلارک" از خانواده شهید دانش‌آموز شهید "حسین علی سهیلی" دیدار به عمل آمد.

در این دیدار والدین  شهید سهیلی ضمن بیان خاطراتی از این شهید والامقام در سخنانی با اشاره به اهداف شهدا گفتند: شهدا برای دفاع از ناموس و سرزمین و اسلام عزیز به جبهه‏‌ها شتافتند.

ایشان یادآور شدند: پیام شهدا برای دختران و زنان، حفظ حجاب و صبر بود و این را در وصیت‏نامه شهدا به خوبی می‏ توان دید. چراکه آنها معتقد بودند کسانی که به جبهه رفته و شهید یا جانباز و آزاده می‌‏شوند، از دامن مادران پاکدامن پرورش یافته ‌اند و باید زنان و دختران ما آگاه بوده و فرزندانی رشید و با ایمان تحویل جامعه دهند.

در ابتدای این دیدار، اکبر قنبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه با بیان سخنانی کوتاه مادران شهدا را اسوه‏‌های صبر و مشعل‏های فروزان استقامت خواند و گفت: مادران و دختران امروز ایران اسلامی باید از مادران شهدا الگو گرفته تا فرزندان صالحی تحویل جامعه دهند.

وی با اشاره  به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس افتخار این آب و خاک هستند تاکید کرد: شهدا بزرگانی هستند که اگر ایثار و فداکاری آنان نبود ما آرامش فعلی را نداشتیم.

شهید سهیلی در 30 بهمن ماه سال 1361 در سن 20 سالگی و در عملیات والفجرمقدماتی به شهادت رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار