عضو فراکسیون ورزش گفت: من عملکرد وزیر ورزش را مثبت ارزیابی می کنم و از حضور او در دولت آینده نیز حمایت می کنم.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۳۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،سیدحسن حسینی شاهرودی، عضو فراکسیون ورزش و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، پیرامون صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی گفت: تیم ملی عملکرد بسیار درخشانی داشت، ما در 8 بازی بدون گل خورده 20 امتیاز کسب کردیم و در فاصله 2 بازی مانده به پایان مسابقات، صعودمان را قطعی کردیم. با همین برنامه‌ریزی، با تدابیر کادر و حمایت وزارت ورزش و جوانان می‌توانیم در جام جهانی هم موفق ظاهر شویم اما باید ببینیم در این مسابقات چه قرعه‌ای به ما می‌خورد. البته حمایت های وزارت ورزش و جوانان هم در این موفقیت نقش داشت و من امیدوارم روند آماده سازی تیم ملی فوتبال به همین شکل ادامه داشته باشد و همه از برنامه های کی روش برای درخشش در روسیه حمایت کنند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره عملکرد دولت یازدهم در ورزش اظهار داشت: به طور کلی دولت یازدهم عملکرد مناسبی در ورزش داشت. ما همه می دانیم موفقیت ها در ورزش قهرمانی در حالی رخ داد که کشور به لحاظ اقتصادی دچار تنگنا بود بویژه از زمانی که آقای سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان منصوب شدند شرایط در ورزش بسیار بهتر شده و من عملکرد وزیر ورزش و جوانان را مثبت ارزیابی و از حضور او در دولت آینده نیز حمایت می کنم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: ما در ورزش هایی مانند کشتی، وزنه برداری و ورشته های رزمی که برند هستیم باید روند صعودی خود را حفظ کنیم و البته باید بیشتر روی ورزش همگانی که رابطه مستقیمی با سلامتی جامعه دارد کار کنیم. به عنوان مثال پروژه های عمرانی باید با اولویت تکمیل شوند. البته این در کنار حمایت از ورزش های پر طرفدار تیمی مانند فوتبال و والیبال است.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا با احیای سازمان ملی جوانان موافق هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بنده کاملا با احیای سازمان ملی جوانان موفق هستم چراکه گستردگی حوزه ورزش، جوانان را به حاشیه برده و با احیای سازمان ملی جوانان ما می توانیم سازمان های مردم نهاد را در حوزه جوانان بیشتر حمایت کنیم و قطعا با این کار مشکلات جوانان کمتر نیز خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها