خبرهای داغ:
معاون پژوهشي و مطالعات راهبردي مؤسسه روايت سيره شهدا خبر داد
معاون پژوهشي و مطالعات راهبردي مؤسسه روايت سيره شهدا از پيگيري و انجام 20 پروژه پژوهشي در حوزه مطالعات فرهنگ جهاد و شهادت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۳۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محمدباقر، با اشاره به 20 پروژه پژوهشی در حوزه مطالعات فرهنگ جهاد و شهادت اظهار کرد: در بخش عمومی کتاب مدافعان حرم عقیله از جمله پروژه‌ها است که این کتاب در قالب جزوه راهیان نور تولید شده بود و اکنون تکمیل‌تر شده است و به عنوان کتاب استاندارد به بررسی اصول، مبانی و مصادیق جهاد و دفاع از حرم اهل بیت(ع) می‌پردازد و سیره‌شناسی برای شهدای مدافع حرم را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه دو نوع رویکرد پژوهشی در مؤسسه پیگیری می‌شود گفت:‌ یک رویکرد پژوهش‌های بنیادین و راهبردی است که به بررسی علمی و تخصصی مبانی جهاد و شهادت می‌پردازد و رویکرد دوم کاربردی و تخصصی است که به تولید محتوای کاربردی برای برطرف کردن نیاز مخاطبان هدف یعنی راویان روحانی می‌پردازد.

معاون پژوهشی و مطالعات راهبردی مؤسسه روایت سیره شهدا خاطرنشان کرد: در بخش کتب تبلیغی محتوا برای راویان تولید می‌شود و در بخش پژوهش‌های عمومی محتوا برای درخواست‌ها و نیازهای عمومی جامعه ایجاد می‌کنند.

وی عنوان کرد: کتاب سرزمین مقدس2 از دیگر آثار در دست انتشار است که محدوده غرب و شمال غرب کشور را در بر می‌گیرد، این اثر با نگاه کاربردی و تخصصی در حوزه روایتگری در بخش فرهنگ جهاد و شهادت تولید شده است.

نادم یادآور شد:‌ کتاب دیگر مهارت‌های تبلیغ دانشجویی است که مجموعه‌ای از توصیه‌ها، روش‌ها، مهارت‌ها، آسیب‌ها، فرصت‌ها و شگردهای تبلیغی را شامل می‌شود. کتاب دیگر با عنوان مهارت سوژه‌یابی در روایتگری و تبلیغ فرهنگ جهاد و شهادت است که طرح‌ها و سرفصل‌های آن استخراج شده است.
ارسال نظرات