خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش ‌بینی ‌‌هواشناسی قم:
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: امروز کمترین و بیشترین دما در استان 21 درجه و 40 درجه است.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۴۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد رضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای قم صاف تا قسمتی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی است.

وی ادامه داد: امروز کمترین و بیشترین دما در استان قم 21 درجه و 40 درجه است، امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف تا قسمتی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در استان جنوب شرقی با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان 21 درجه و 39 درجه است، اما روز جمعه کمترین و بیشترین دمای قم به 21 درجه و 42 درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: در روز جمعه آب و هوای استان قم صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 21 درجه و 41 درجه بود.

قاضی در پایان با اشاره به سردترین و گرم ترین نقاط استان قم در 24 ساعت گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت منطقه دستجرد با 21 درجه و منطقه جمکران با 43 درجه به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بودند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها