فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:
سردار شاهچراغی در مراسم تقدیر از برگزیدگان سپاه بسیج در جشنواره مالک اشتر استان سمنان گفت: اگر قرار است از دل این جشنواره مالک اشتر، شبیه مالک اشتری شویم باید دغدغه داشته باشیم و فرد دلش برای موضوعاتی که مردم را همراه انقلاب می کند بسوزد.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۴۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدتقی شاهچراغی در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر استان سمنان با بیان اینکه شرایط فعلی اظهار کرد: مکتب اسلام و قرآن، شرایط بعثت پیامبر است و همانطور که بعد از بعثت پیامبر اسلام نیاز به توسعه و پیشرفت داشت الان هم همین است و اسلام نیاز به پیشرفت دارد.

وی افزود: به هز میزان که اسلام رشد کند نظام سلطه در هم شکسته می شود و اسلام با نور است و تاریکی را از بین می برد.

شاهچراغی خاطر نشان کرد: هر جا که دین ورود پیدا کند جهل و نادانی و اطاعت از شیطان می رود و اسلام و مکتب و انقلاب اسلامی به دنبال این است و انقلاب اسلامی برای سعادت بشریت آمده است.

وی تصریح کرد: توسعه و آبادانی یکی از اجزای کوچک پیامدهای انقلاب اسلامی است و با توجه به تعازیفی که از سپاه و بسیج است و شرایط اجتماعی و سیاسی و فرهنگی که در طول انقلاب نشان داده، سپاه مترادف انقلاب است و یکی از دلایل هجمه سنگین به سپاه همین است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: نظام سلطه به این نتیجه رسیده که اگر بخواهد رشد و توسعه انقلاب را جلوگیری کند باید به اجزای آن ضربه بزند که سپاه و بسیج از اجزای آن است.

وی با بیان اینکه در حوزه معیشت و اقتصاد سیستم چقدر به مردم توجه کرده که فقط افرادی با یارانه امرار معاش می کنند؟! گفت: نمی توانیم به یک عده از مردم توجه کنیم و به بخشی دیگر بی توجه باشیم.

شاهچراغی افزود: مبانی انقلاب گفته که باید به مردم توجه داشته باشیم و وضعیت محرومین را رسیدگی کنیم.

وی با اشاره به هجمه رسانه ای به خانواده شهدا و جانبازان و رزمنده ها عنوان کرد: آنها به خاطر این انقلاب جانفشانی کردند و حق نیست که اینطوری در فضای مجازی بعضی ها به آن بپردازند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: اگر قرار است از دل این جشنواره مالک اشتر، شبیه مالک اشتری شویم باید دغدغه داشته باشیم و فرد دلش برای موضوعاتی که مردم را همراه انقلاب می کند بسوزد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها