خبرهای داغ:
طاهری در جلسه هماهنگی هماهنگی برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی اقوام و عشایر گفت: چهارمین دوره جشنواره ملی اقوام و عشایر ۱۷و۱۸شهریور ماه برگزار میگردد.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۶۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار،به منظور هماهنگی برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی اقوام و عشایر 17 و 18 شهریورماه جلسه ای با حضور طاهری فرماندار شهرستان-فتاحی مدیر کل ورزش وجوانان استان-جعفری رئیس فدراسیون ورزشهای بومی ومحلی،مسئولین مرتبط استان وشهرستان در سالن شهید صبوری فرمانداری تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه طاهری فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از تعامل و هماهنگی دستگاههای اجرایی استان وشهرستان با اشاره به حضور مهمانان خارجی و مسئولان عالی‌رتبه کشوری در این جشنواره بیان کرد: با حضور مهمانان و ورزشکاران خارجی زمینه ورود این جشنواره به سطوح بین‌المللی نیز فراهم می‌شود.

فرماندار گرمسار با تأکید بر لزوم توسعه و ترویج ورزش‌های همگانی و بومی و محلی در قشر جوان جامعه افزود: جشنواره ملی اقوام و عشایر ایرانی ظرفیت مطلوبی را برای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در مردم ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌های اصیل ایرانی در قالب ورزش در این جشنواره ترویج داده می‌شود اذعان کرد: این جشنواره با حضور مسئولان کشوری، استانی و مهمانان خارجی در گرمسار برگزار می‌شود.

طاهری با بیان برخی مطالبات مردم و نواقص برگزاری جشنواره ملی اقوام و عشایر در گرمسار خاطرنشان کرد:15 استان از سراسر کشور در این جشنواره حضور دارند که برنامه‌های شاخصی را برای نمایش بازی‌ها و ورزش‌های سنتی اقوام مختلف ایرانی اجرا می‌کنند.

در ادامه این جلسه فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با ارائه پیشنهاداتی ،رهنمونها و تمهیدات لازم برای اجرای بهتر این جشنواره را عنوان نمودند.در پایان این نشست جعفری رئیس فدراسیون نیز از اینکه شهرستان گرمسار برای چهارمین بار متوالی به عنوان میزبان تقدیر و تشکر نمودند.گفتنی است اعضای جلسه نیز نقطه ونظرات وپیشنهادات خود را ارائه نمودند و اعلام آمادگی هر گونه همکاری برای اجرای این جشنواره را ابراز داشتند و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها