خبرهای داغ:
در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه بندرترکمن عنوان شد:

سپاه و بسیج ستون های مستحکم نظام هستند/ سپاه در همه عرصه ها نقش آفرین است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: سپاه و بسیج ستون های مستحکم نظام هستند و در مقابل تهدید های دشمن هیچ ترس و ابایی ندارد.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۷۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ عبدالله عین علی جانشین  فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه بندر ترکمن که با حضور مسولین کشوری و لشکری برگزار شد اظهار کرد: سپاه و بسیج ستون های مستحکم نظام هستند و در مقابل تهدید های دشمن هیچ ترس و ابایی ندارد.

وی افزود:سپاه و بسیج هر گونه تجاوز را با اقتدار و عزت جواب می دهد مانند حمله موشکی به داعش در سوریه و این اقتدار را تا خارج از مرز های ایران به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند.

حجت الاسلام منصوری در این مراسم ضمن تشکر از حضور گرم مهمانان این برنامه و تقدیر از زحمات سرهنگ زرگری در طول خدمت در شهرستان بندر ترکمن و آرزوی موفقیت در دیگر عرصه های جهادی گفت: یک پاسدار باید زمان برایش معنی نداشته باشد و پاسداری را شغل نداند و آن را یک ارزش بداند و سرو جانش را در خدمت به بسیج و ملت فدا کند.

وی افزود: پاسداری شغل نیست بلکه عشق است لذا امروز سپاه در همه عرصه ها نقش آفرینی دارد.

امام جمعه بندرترکمن با تکریم شخصیت سرهنگ حسینعلی زرگری و تشکر از خدمات وی اظهار داشت: ارتباط نزدیک با مردم از جمله شاخصه های ایشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار