خبرهای داغ:
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه، اظهار کرد: تمرکز فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی باید بر محور جوانان، بانوان و خانواده باشد و با ایجاد راه های تشویقی، برنامه های اقتصاد مقاومتی برای مردم جاذب شود.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۹۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری سیج از گرگان، حسن صادقلو در هفتاد و پنجمین جلسه پیاپی شورای فرهنگ عمومی و سومین جلسه این شورا در سال جاری که با حضور آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان برگزار شد، تصریح کرد: فرهنگ اقتصاد مقاومتی باید در سامانه افکار جامعه جاری شود و در گزارش ات باید شاخص های کمی ارائه گردد.
وی افزود: برخی دستگاه ها در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی نقش بیشتری دارند و باید اولویت بندی در گزارش دهی دستگاه ها در شورای فرهنگ عمومی مورد نظر قرار گیرد.
استاندار گلستان توجه به برنامه های استانی در اقتصاد مقاومتی را پراهمیت دانست و یادآور شد: آنچه به نام اقتصاد مقاومتی در سطح کشور مطرح می شود بسیار پراهمیت است اما دستگاه های اجرایی باید اقداماتی را در برش استانی تعیین نمایند و در راستای اجرای آن گام بردارند.
 دکتر صادقلو خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی علمی در اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید این اقدام را ابتدا در سطح استانی تمرین کرده و بعد در عرصه ملی مورد اجرا قرار گیرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها