خبرگزاری بسیج: نشست صمیمی سعید استاد فرج شهردار باقرشهر و اعضای شورای اسلامی باقرشهر با خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۰۳۳۱۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰

رئیس شورای اسلامی باقرشهر ضمن گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی گفت : بسیار خرسندیم که بار دیگر توفیقی پیش آمد و در خدمت خبرنگاران و صاحبان قلم هستیم خبرنگارانی که همواره در پیشبرد اهداف شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ما را حمایت و یاری کرده اند .

دکتر حبیبی در خصوص عملکرد دوره چهارم مدیریت شهری اظهار داشت : پروژه خط انتقال لوله آب با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان به اتمام رسیده است و ما امروز شاهد آب شربی گوارا و سالم برای شهروندان باقرشهری هستیم که یکی از امور بسیار سختی بوده که با همت شهرداری باقرشهر و شورای اسلامی و اهتمام ویژه فرماندار ویژه شهرستان ری انجام شده است .

وی در خصوص پروژه های مهمی که در این دوره به بهره برداری رسیده اند ؛ تصریح کرد : کمربندی غربی با هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان تحول بزرگی در حوزه حمل و نقل بوده است ،ایستگاه دوم آتش نشانی ،ساختمان مدیریت بحران،باغ وحش و حیات طبیعت عطرسیب ،کتابخانه عطر گل محمدی ،احداث میدان میوه و تره بار ،زورخانه سیدالکریم (ع) ، خانه ژیمناستیک و … از جمله پروژه های مهمی است که در این دوره به بهره برداری رسیده اند .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به افتتاح بوستان ۱۵ هکتاری ۹ دی در هفته دولت ؛افزود : پروژه دی کلینیک باقرشهر تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته که امیدواریم در دوره پنجم مدیریت شهری به اتمام برسد .

وی در پایان از ارتقای درجه شهرداری باقرشهر به رتبه هفتم خبر داد و تصریح کرد :با توجه به اینکه پروژه های چشمگیری در باقرشهر احداث شده است و سرانه های فضای سبز و ورزشی بسیار افزایش داشته شهرداری باقرشهر به رتبه هفتم ارتقا یافت .

شهردار باقرشهر در این نشست صمیمی ضمن عرض خوشامدگویی به اصحاب رسانه اظهار داشت : بسیار خوشحالم که امروز بعد از بیست سال در باقرشهر شاهد شهری آباد هستیم که وقتی به کارنامه چهار ساله خود در این دوره نگاه می کنیم احساس رضایت داریم که با بکارگیری دانش ، تخصص و تجربه در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، وقت شهروندان را هدر نداده ایم و تحولات عظیمی که امروز بسیار در شهر نمایان است به دلیل نقش طلایی و موثر شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر است .

سعید استاد فرج با اشاره به اینکه باقرشهر یک خطه غرورآفرین شده است ؛ یادآور شد : امروز باقرشهر با توجه به اهتمام دولت مردان و آرمان خواهی مردم به یک نقطه کارامد و آبرومند تبدیل شده است که این امر با دانش و تجربه و تخصص مجموعه شهرداری میسر شده که در سرنوشت مردم این خطه نقش بسزایی داشته است .

وی در ادامه تصریح کرد : باعث افتخار است که توانسته ایم دو فعالیت فرهنگی بسیار مهم از زندگی شهید خلبان حسین چله دوان و شهید عبدالمحمد در شهر که فرزندان غیور باقرشهر هستند ، انجام داده و برای آیندگان به یادگار بگذاریم .

شهردار باقرشهر در پایان اظهار داشت : از تلاش های خبرنگاران دست به قلم که همواره در عرصه اطلاع رسانی ما را یاری کرده اند تشکر و قدردانی می نماییم همچنین از حمایت های دکتر جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و حسین توکلی بخشدار کهریزک که بسیار در امور گره گشا بوده اند سپاسگذاری می نماییم .

گفتنی است ؛این مراسم ظهر امروز با حضور شهردارباقرشهر ،دکتر حبیبی ،حسین حبیب زاده ،محمد جانبزرگی و ابوطالب بقرایی اعضای شورای اسلامی باقرشهر ،امین بابایی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری ،جلال حمزه مدیر روابط عمومی شهرداری کهریزک ،مدیران شهری ، خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی در ساختمان اداری شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد که در پایان با لوح و هدایایی از خبرنگاران تحلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات