امام جمعه هرات در جمع سرگروه های صالحین ایمان به هدف را رمز پیروزی حزب الله لبنان خواند و به تلاش های دشمن در عرصه خلع سلاح ایران در زمینه های علمی ، تکنولوژی، فرهنگی و . . . اشاره کرد .
کد خبر: ۸۹۰۳۳۳۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ به همت تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خاتم اردوی یک روزه سرگرو ههای صالحین در منطقه ده زیارت استان فارس برگزار شد .

امام جمعه هرات در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی را گرامی داشت .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه با اشاره به اهمیت حلقه های صالحین ، برگزاری جلساتع حلقه های صالحین را خنثی کننده نقشه های دشمن در عرصه های مختلف به ویژه عرصه فرهنگی دانست .

وی در ادامه با اشاره به سالروز پیروزی رزمندگان حزب الله لبنان در مقابل رژیم منحوس اسرائیل یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت اسلامی را گرامی داشت و به مقایسه نیروهای حزب الله و رژیم اسرائیل از لحاظ عده و تجهیزات پرداخت .

علی محمد جعفری در ادامه رمز اصلی پیروزی حزب الله لبنان در مقابل ارتش تا دندان مسلح اسرائیل را ایمان به هدف و اعتقادات راسخ نیروهای حزب الله عنوان کرد و افزود : اگر ایمان در کنار ابزار نباشد کارایی نخواهد داشت و حزب الله لبنان با تاسی از همین ایمان و ایستادگی توانسته است در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند و به پیروزی برسد .

امام جمعه هرات در ادامه هدف دشمن از ایجاد جنگ های فرسایشی را تضعیف روحیه جبهه مقاومت اسلامی خواند و گفت : هر جا که مقاومت همراه با ایمان باشد یروزی هم به دنبال خواهد داشت .

استاد یار صالحین خاتم در پایان با اشاره به تعطیل شدن مراکز هسته ای ایران ، به تلاش دشمن در خلع سلاح ایران در زمینه های مختلف علمی ، تکنولوژی ، فرهنگی و . . . اشاره کرد و افزود : در جبهه اسلام نباید خسته شد و مقاومت اسلامی باید الگویی باشد برای مقاومت در عرصه های مختلف .
ارسال نظرات