رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه بدحجابی سلب آرامش جامعه را در پی دارد، گفت: دشمنان با استفاده از تبلیغات اقدام به ترویج بی‌عفتی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۳۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسعود بصیری پیش از ظهر چهارشنبه در کارگاه تخصصی آموزشی «حیا اسلامی» که در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اخلاق یکی مسائلی است که باید به آن توجه شود زیرا اگر اخلاق در جامعه اسلامی را نشناسیم، نمی‌توانیم پیشرفت کنیم.
 
بدحجابی سلب آرامش جامعه را در پی دارد

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بابیان اینکه نداشتن حجاب سلب آرامش جامعه را در پی دارد، عنوان کرد: دشمنان با استفاده از راهکارهای جذاب و تبلیغات بیش‌ازحد فرهنگ غرب می‌خواهند بی‌عفتی را در جامعه اسلامی نهادینه کنند.

وی جمله (در لحظه زندگی کنید) را یکی از هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام اعلام کرد و افزود: ازلحاظ عقلانی این جمله بی‌منطق، بی‌اساس و کاملاً غیراخلاقی است که فردی بدون در نظر گرفتن عواقب عمل خود اقدامی را انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بابیان اینکه دشمنان با شعارهای خود سعی در فریب جامعه اسلامی رادارند، تأکید کرد: کامل‌ترین فرمول بشر در کتاب قرآن آمده است و این مهم موجب شده تا اسلام‌گرایی در دنیا بیش‌ازپیش شود و مردم دیگر کشورها با برگرفتن از کتاب قران به اسلام روی‌آورند.

وی با اشاره به اینکه  کسی که حیا ندارد قطعاً دین ندارد، تصریح کرد: کسی که پشت داعش قرار دارد حیا ندارد چراکه دین نداشتن از بی‌حیایی منشأ می‌گیرد.

بصیری بابیان اینکه فرمول زندگی جامعه اسلامی قرآن است، افزود: با پرداختن به قرآن و اصل دین اسلام قطعاً می‌توانیم به پیشرفت دست‌یابیم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان را بی‌اثر کنیم.

وی به استفاده هفت هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان لوازم‌آرایش توسط ایرانیان اشاره کرد و گفت: ایران سومین کشور استفاده‌کننده لوازم‌آرایش در جهان است و این بر اقدامات فرهنگی در راستای جلوگیری از این مسئله تأکید دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها