پیام فرمانده ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام شهرستان اشتهارد به مناسبت سالروز ورود ازادگان به میهن اسلامی؛
سرگرد ترابی گفت: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادندو
کد خبر: ۸۹۰۳۳۴۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
 سرگرد ترابی فرمانده ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد در پیامی سالروز ورود ازادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

روز 26 مرداد سال 1369، میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سال‏ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاههاى مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود گذاشتند.
 
آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند 
 
آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه ‏هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند. آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضى‏ ترین کسان به قضاى الهى بودند. اینان سینه‏ هایى فراخ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه‏ کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایى یافته بودند.
 
و امروز یادآور بازگشت غرورآفرین دلیرمردانی است که پس از تحمل سال‏ها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند.

اینجانب ضمن تجليل از مقام شامخ شهداي هشت سال دفاع مقدس، امام شهدا، آزادگان سرافراز و خانواده‌هاي محترمشان، توفيقات روز افزون اين ازادگان و رزمندگان سرافراز سالهاي دفاع مقدس را تحت عنايات حضرت ولي (عج) و زعامت حضرت امام خامنه‌اي مدظله العالی ، رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهي معظم كل قوا از درگاه حضرت احديت مسألت دارم.»

سرگرد پاسدار مصطفی ترابی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد
ارسال نظرات
پر بیننده ها