خبرهای داغ:
آیت الله علما:

آزادگان چون با خدا معامله کردند ضرر نکرده‌اند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: استقامت آزادگان به اسلام آبرو بخشید و آزادگان چون با خدا معامله کردند ضرر نکرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۶۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  آیت الله مصطفی علما در همایش تجلیل از آزادگان که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از هشت سال دفاع مقدس پدیده ای تازه به نام جمهوری اسلامی ظهور کرد که آزادگان از آن دفاع کردند.

 

وی افزود: به طور کلی نه شرق و نه غرب واژه اسلام را بر نمی تابند و بنای آنان بر این بود که این نظام و حکومت را ساقط کنند.

 

آیت الله علما با اشاره به اینکه دشمن ۷۰ دولت برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران مقابل ما ایستادند گفت: ملت ما در برابر دشمنان مثال زدنی و ماندگار در تاریخ بود.

 

وی با بیان اینکه ایران به عنوان یک قدرت بزرگ در خاورمیانه مطرح است افزود: به اذعان یکی از مشاوران رئیس جمهور آمریکا اگر داعش حفظ نشود ایران یک امپراتور می شود.

 

آیت الله علما با تاکید بر اینکه امروزه نیز ایران یک امپراتور اسلامی و روحانی است گفت: آزادگان در کنار ایستادگی سپاه سبب خاضع شدن صدام شدند به گونه ای که وی مجبور به پذیرش عهدنامه پاره شده شود.

 

وی با اشاره به اینکه اسارت آزادگان سبب پذیرش قرارداد الجزائر شد، افزود: از برجستگی های بازگشت آزادگان به کشور اسلام محوری و اخلاق محوری آنان بود.

 

آیت الله علما با بیان اینکه معظم له آزادگان را ذخایر بزرگ الهی دانسته که دنیا از اسارتشان درس گرفته، گفت: آزادگان بهترین دوره جوانی خود را در اسارت گذرانیدند اما چون با خدا معامله کردند ضرر نکرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه حق آزادگان باید محفوظ بماند، افزود: محسن حججی ایران و دنیا را تکان داد و این از آثار و برکات شهادت و اسارت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار