بوشهرـ رئیس دارالقرآن منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: ششمین جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین نیمه دوم شهریورماه روزهای ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه در منطقه پارس جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۶۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ایوب بنوی ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی برای هماهنگی برگزاری مسابقات قرآنی در منطقه پارس جنوبی، از برگزاری ششمین جشنواره بزرگ قرآنی حبل المتین در پایتخت انرژی کشور در عسلویه خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره بزرگ قرآنی با حضور قاریان، حافظان، محققان، پژوهشگران و موذنان شهرستانهای دیر،کنگان ، جم و عسلویه در منطقه ویژه پارس جنوبی برگزارمی‌شود.

رئیس دارالقرآن منطقه ویژه پارس با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی صنعت نفت در استان بوشهر در حوزه توسعه متوازن فرهنگ و صنعت گفت: با توجه به نقش قرآن در توسعه جوامع ، این جشنواره  به منظور شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی منطقه و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

بنوی با اشاره به اینکه ششمین جشنواره بزرگ قرآنی حبل المتین نیمه دوم شهریورماه برگزار می‌شود تصریح کرد: این جشنواره بزرگ در رشته‌های حفظ (5 و 10 جزء)  و ترتیل در دو بخش خواهران و برادران ، رشته‌های  قرائت (صوت و لحن)، اذان ویژه برادران نیمه دوم شهریورماه روزهای 27 تا 29 شهریور ماه در منطقه پارس جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره شامل حوزه پیرامونی 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر شامل دیر، کنگان، عسلویه و جم و کارکنان شاغل در صنایع مستقر در منطقه ویژه پارس با داوری اساتید برجسته قرآنی برپا می‌شود.

رئیس دارالقرآن منطقه ویژه پارس با اشاره به جوائر این جشنواره به نفرات برتر تصریح کرد: کمک هزینه‌های سفر به حج عمره ، سفر به عتبات عالیات،‌ سفر به مشهد مقدس و دهها کمک هزینه نرم افزارهای قرآنی از جوایز ششمین جشنواره بزرگ قرآنی حبل المتین است.

بنوبی بیان کرد: مهلت ثبت نام در این جشنواره تا دهم شهریورماه اعلام شده است که علاقمندان می‌توانند برای حضور در این جشنواره به روابط عمومی‌ شرکت‌های محل فعالیت متقاضی و سازمان‌های تبلیغات اسلامی محل سکونت متقاضیان در شهرستانهای عسلویه، جم،کنگان و دیر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات