ابوالقاسم پالیزگیر گفت: مسایل و مشکلات روستاییان با اجرای طرح روستا گردشی و حضور مسئولان در روستاها بررسی، پیگیری و بر طرف می شود.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۹۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، روستای نمکلان از توابع بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ به عنوان روستای پاک و عاری از اعتیاد معرفی شده به طوری که حتی یک نفر معتاد دراین روستا وجود ندارد.
 
روستای نمکلان ساوجبلاغ عاری از اعتیاد/ مسایل و مشکلات روستاییان با اجرای طرح روستا گردشی پیگیری و بر طرف می شود 
 
فرماندار ساوجبلاغ روز چهارشنبه درجلسه بررسی مشکلات روستای نمکلان افزود: امن کردن فضای خانواده و توام بودن احساس امنیت فرزندان در آن و انس گرفتن با آنان در سایه گفت وگو های سازنده و ‏مفید از ویژگی های والدین موفق دانست و گفت این پویایی راه مبارزه با مواد مخدر را به همراه دارد.
 
ابوالقاسم پالیزگیر افزود: یکی از اقدامات موثر در حوزه مبارزه همه جانبه با اعتیاد تعامل و همکاری خوب مدیریت روستایی بوده که این روستارا به عنوان روستای پاک و عاری از اعتیاد معرفی شده است.
 
وی همچنین از اجرای طرح روستا گردشی در شهرستان خبر داد و گفت: مسایل و مشکلات روستاییان با اجرای طرح روستا گردشی و حضور مسئولان در روستاها بررسی، پیگیری و بر طرف می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: ما مسئولان در جمهوری اسلامی ایران خادم مردم هستیم و ارتباط مستمر و بدون واسطه مسئولان و مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در دولت دوازدهم نیز دنبال می شود .
 
پالیزگیر ادامه داد: مشکلات و خدمات رسانی در روستا از دو جنبه عمرانی و توسعه باید مد نظر قرار گیرد و سعی شود ضمن ارایه خدمات مناسب در روستاها پیشرفت همه جانبه در اولویت قرار بگیرد.
 
وی هدف از اجرای طرح روستا گردشی را پیگیری مشکلات روستاییان و حل و فصل کردن آن ها، شناسایی ظرفیت ها و توانمندسازی این مناطق اعلام کرد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات