بازدید شهردار ومسئولین شهرستان از پروژه های عمرانی سطح شهر مهدیشهر+تصاویر

شهردار و مسئولین شهرستان از پروژه های عمرانی سطح شهر مهدیشهر بلازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۰۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، طی مراسمی امام جمعه مهدیشهر ،مسئولین وخبرنگاران،اعضای شورای شهر،منتخبین شورا ؛مدیران ادارات وبرخی از موثرین ،از پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری شهرستان مهدیشهر بازدید کردند.

در این بازدید شهردار با تشریح فعالیتها ووضعیت پیشرفت پروژه ها در مهدیشهر اظهار کرد:پروژه خیابان ایران 1650 متر مربع آن زیر سازی واسفالت ریزی گردیده وعملیات اجرایی کانیوی جدول گذاری آن در حال اجرا است.

وی هزینه زیر سازی  خیابان ایران را مبلغ بیش از هشت میلیون وهزینه آسفالت را صدوده میلیون عنوان کرد.

عرب با اشاره به اینکه اجرای پروژه خیابان ایران از طرحهای تفضیلی  وساده مابود گفت:این طرح جهت ترددوکمک به مردم جهت رفع ترافیک خیابان ومیدان امام طرح ریزی واجرایی شد.

شهردار مهدیشهر همچنین در بازدید از پروژه استخر آب پارک آبخیزداری مهدیشهر؛ اعتبار هزینه شده در این پروژه را 400 میلیون تومان ،عنوان کرد وظرفیت ذخیره آب استخر را 5500متر مکعب برشمرد.

وی در ادامه بازدید به پروژه احداث 10 هزار متر مربع پارک ،در شهرک 11هکتاری با طول وعرض 160 در 63متر مربع اشاره کرد وگفت:برای احداث این پارک یک میلیارد وصد میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار در ادامه  بازدید از پروژه خیابان کنار گذر غربی از زیارت به شهرک شهدا بازدید نمود وگفت:طول این خیابان یک ونیم کیلومتر است واز خیابان پشتی هتل سنگسر ،شهرک المهدی به جاده گل رود بار می رسد که بدون اعتبارات دولتی وبا ماشین آلات شهرداری به بهره برداری رسیده که شمال شهر را به جنوب شهرستان وصل می کند.

وی ادامه این گذرگاه را گاوداران ، سیمان سنگسر ،آبگرم وجاده سمنان فیروزکوه عنوان کرد.

گفتنی است پروژه زیر سازی وآسفالت ریزی خیابان ایران ،پروزه استخر ذخیره آب پارک آبخیزداری ،پارک  شهرک 11 هکتاری ،پروژه بهسازی وفضاسازی آبنمای سر چشمه زیارت وخیابان کنار گذر غربی از مهمترین پروژه هایی بود که مورد بازدید مسئولین شهرستان قرار گرفت.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار