امام جمعه شهرستان اشتهارد؛

آزادگان سند زنده مظلومیت ملت و کشور و نظام مظلوم هستند

حجت اسلام خالقپرست گفت: ۲۶مرداد ماه روز ورود اسرای سرافراز ما که در زندان های طاقت فرسای رژیم سفاک صدام را به میهن اسلامی گرامی می داریم، سرافرازانی که با تحمل شکنجه های طاقت فرسای جلادان صدام معدوم در پایداری و استقامت در دنیا مثال زدنی هستند.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۱۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه شهرستان اشتهارد با تبریک فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به کشور، بیان داشت: آزادگان سند زنده مظلومیت ملت و کشور و نظام مظلوم هستند.
 
 آزادگان سند زنده مظلومیت ملت و کشور و نظام مظلوم هستند
وی خاطر نشان کرد: ۲۶مرداد ماه روز ورود اسرای سرافراز ما که در زندان های طاقت فرسای رژیم سفاک صدام را به میهن اسلامی گرامی می داریم، سرافرازانی که با تحمل شکنجه های طاقت فرسای جلادان صدام معدوم در پایداری و استقامت در دنیا مثال زدنی هستند.

امام جمعه اشتهارد افزود: اینان فرزندان خمینی کبیر و خامنه ای عزیز هستند که توانسته اند به دنیا ثابت کنند که در برابر ظالم و ستم ستمکار باید ایستاد و گرنه قافیه را باخته ایم که آنوقت نه دینی نه عزتی و نه شرفی و ناموسی می ماند.

وی ادامه داد: امروز نیز آزادگان الهام بخش ملت ایران بوده و به عنوان نماد آزادی و آزادگی ملت ایران را هدایت می کنند و الگوی همه جوانانی هستند که به سوی کمال و ترقی رهنمون شده اند.

حجت الاسلام خالقپرست در پایان تاکید کرد: این روز را به همه این عزیزان بویژه به آزادگان سرافرز شهرستان اشتهارد نیز تبریک عرض می نمائیم.
 
منبع: تات خبر
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار