فرمانده سپاه خدابنده:

راه اندازی نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرهای خدابنده و ابهر استان زنجان

نمایندگی آستان قدس رضوی در استان زنجان در نظر دارد نمایندگی این آستان را با کمک بسیج در شهرهای خدابنده و ابهر راه اندازی کند و در هر مرتبه به ده خانواده سید و بیمار دار بستری در خانه مبالغی را اهداء می کند.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۲۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده گفت: به مناسبت دهه ولایت و سالروز ازدواج حضرت علی(ع)و فاطمه(س)مراسم جشنی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر قیدار در محوطه بقعه قیدار نبی(ع)برگزار می شود.

ولی اله ابراهیمی افزود: این مراسم در روز چهارشنبه هفته آینده ساعت ۵بعداز ظهر برگزار می شود و در ضمن پس از پایان جشن پنج جهیزیه به محل های پیش بینی شده فرستاده می شود.

وی با بیان اینکه الویت بندی در اهداء جهیزیه لحاظ شده است، اظهار داشت: متقاضی جهیزیه در روستاهای نصرت آباد بخش سجاس، قویو در گرماب، اردهین در زرین رود و دوتپه در بخش مرکزی وجود دارد.

فرمانده سپاه خدابنده تصریح کرد: گروه جهادی خواهران نیز در دهه ولایت به روستاهای محروم شهرستان خدابنده برای خدمت در امر آموزش و بهداشت اعزامی می شوند.

ابراهیمی افزود: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان زنجان در نظر دارد نمایندگی این آستان را با کمک بسیج در شهرهای خدابنده و ابهر راه اندازی کند و در هر مرتبه به ده خانواده سید و بیمار دار بستری در خانه مبالغی را اهداء می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: تا به امروز به شش خانواده کمک هایی شده است و بسیج خانواده های دارای شرایط ذکر شده را شناسائی می کند و به نمایندگی آستان قدس رضوی در استان معرفی می کند.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان ساخت: آستان قدس رضوی همچنین خدمات دیگری از قبیل توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند و ساخت مسکن برای افراد کم درآمد را نیز ارائه خواهد کرد. .

ارسال نظرات
آخرین اخبار