فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: آزادگان مصداق و نماد بارز و عینی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمنان هستند.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۳۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با جمعی از اعضای شورای حوزه بسیج کارگری و مسئولان بنیاد شهید شهرستان با آزادگان این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار رسولی در دیدار با آزاده ساوجی "جهانگیر معصومی" و "سهراب تهمتن" دیگر آزاده سرافراز این شهرستان ساوه 26 مردادماه را فرصتی مغتنم و ارزشمند برای بازخوانی دستاوردها و پیامدهای ایستادگی و پایداری رزمندگان سلحشور و نستوه اسلام در برابر جبهه تا بن دندان مسلح نظام سلطه دانست و گفت: رزمندگان اسلام با نیروی ایمان، اراده و اعتماد به نفس و در سایه وحدت ملی و تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) با خلق حماسه‌ای بزرگ پاسخی محکم و کوبنده به تمامی متجاوزانی که چشم طمع به این سرزمین داشتند، دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: آزادگان سرافراز علیرغم فشارها، تهدیدات و شکنجه‌های طاقت فرسای رژیم بعث عراق هیچ گاه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی عدول نکرده و با تاسی به فرهنگ عظیم عاشورا، ایستادگی و پایمردی نمودند.

وی افزود: آزادگان مصداق و نماد بارز و عینی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمنان هستند.

سرهنگ پاسدار رسولی تاکید کرد: امروز اگر کشور ایران علی‌رغم همه مشکلات و جنگ‌های منطقه در امنیت و آسایش کامل قرار دارد، حاصل خون شهدا و و صبر و استقامت آزادگان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه خاطرنشان کرد: آزادگان میهن اسلامی یادگارانی از دوران مقاومت، غیرت و حماسه هشت سال دفاع مقدس هستند تا در واقع الگوی معنوی نسل امروزی در پیچ و خم‌های تاریک روزگار باشند.

گفتنی است "جهانگیرمعصومی" بازنشسته شرکت لاستیک پارس مدت 5 سال و سهراب تهمتن بازنشسته شرکت آلومینیوم پارس نزدیک به 8 سال در اسارت نیروهای بعث و دور از وطن عزیزمان بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات