کلینیک رادیوتراپی مجموعه مهرانه با استقرار دستگاه‌های فوق پیشرفته که به همت خیران این مجموعه در اوج تحریم خریداری شده است به بیماران سراسر کشور خدمات باکیفیت درمانی ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۹۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کمیته شهرستان مهرانه با بیان این‌که بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی کمیته مددکاری 2 هزار فقره از پرونده‌های متشکله در این مجموعه مربوط به بیماران شهرستانی و مناطق هدف به جز مرکز استان زنجان است، گفت: از ابتدا تا پایان تیر ماه سال 96، مهرانه خدمات درمانی اعم از دارو، جراحی، ایاب و ذهاب و سایر به ارزش 35 میلیارد و 55 میلیون و 776 هزار و 532 ریال ارائه کرده است.

بهروز کاوندی افزود: از ابتدای فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه (سال 93) تا پایان خرداد ماه سال 96 نیز 654 نفر از بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش مهرانه در شهر و شهرستان‌های هدف اعم از طارم، دندی، ماهنشان، خرم‌دره، خدابنده، ابهر، هیدج، صائین‌قلعه، تکاب آذربایجان غربی و بیجار کردستان از خدمات رادیوتراپی صد در صد رایگان مجموعه به ارزش 29 میلیارد و 892 هزار و 626 هزار و 609 ریال بهره‌مند شده‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: کلینیک رادیوتراپی این مجموعه با استقرار دستگاه‌های فوق پیشرفته که به همت خیران این مجموعه در اوج تحریم خریداری شده است به بیماران سراسر کشور خدمات باکیفیت درمانی ارائه می‌دهد.

وی در توضیح نحوه تجهیز مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه نیز گفت: این مرکز در سال 93 با همت خیرین اقدام به خرید دستگاه رادیوتراپی (مدل انکور) از شرکت زیمنس آلمان به مبلغ ۴ میلیارد و 900 میلیون تومان کرده است که یکی از پیشرفته ترین دستگاههای رادیوتراپی موجود در ایران می‌باشد.

گفتنی است، به منظور رفاه حال بیماران دستگاه دوم نیز به همان قیمت با یاری خیرین خریداری و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ارسال نظرات