مدیرعامل شرکت غله استان لرستان گفت: امسال با استفاده از توان‌بخش خصوصی، دو سیلو و یک انبار ذخیره گندم احداث شد که در پی آن توان ذخیره‌سازی گندم در استان از 550 هزار تن به 800 هزار تن افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۰۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حشمت بهمنی در جمع خبرنگاران استان لرستان اظهار داشت: تاکنون بیش از 360هزار تن گندم و 2 هزار و 700 تن کلزا از کشاورزان لرستانی خریداری‌شده است و خرید گندم همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به وجود 46 مرکز خریدگندم درسطح استان لرستان افزود: محصول خریداری‌شده کشاورزان به‌تدریج به مراکز ذخیره‌سازی حمل می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان لرستان گفت: ۳۶۰ هزار تن گندم و ۲۷۰۰ تن کلزا از کشاورزان استان لرستان خریداری شد.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در استان عنوان کرد: امسال با استفاده از توان‌بخش خصوصی، دو سیلو و یک انبار ذخیره گندم احداث شد که در پی آن توان ذخیره‌سازی گندم در استان از 550 هزار تن به 800 هزار تن افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 12 لرستان در بخش دیگری از سخنان خود تعداد نانوایی‌های لرستان را یک‌هزار و 760 واحد برشمرد و گفت: یک‌هزار و 273 نانوایی لواش، 293 نانوایی سنگک و 194 مورد سایر نانوایی‌هاست که در استان فعالیت دارند.

ارسال نظرات