خبرهای داغ:
مدیر اداره آموزش و پرورش طبس گفت: شهرستان طبس رتبه‌ی نخست استان خراسان‌جنوبی را در نمودار ستونی درصد رشد ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان را کسب کرده است.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۱۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ جلالی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس در چهارمین نشست تخصصی اعضای آموزش و پرورش اظهارداشت: اختصاص مبلغ پنج میلیون تومان توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس جهت کمک به بخشی از کلاس‌های مدارس در حوزه آموزش یکی از مصوبات سومین جلسه آموزش و پرورش بوده است.
 
جلالی با بیان اینکه  در امر اداره و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان همکاری لازم توسط شورای آموزش و پرورش صورت گرفته است و خوشبختانه در سال جاری هیچ‌گونه مشکل و یا تنشی در این خصوص نداشته‌ایم و طی مصوبه‌ای دیگر معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از کلاس‌های اوقات فراغت در یازده پایگاه سطح شهرستان بازدید به عمل آوردند.

مدیریت آموزش و پرورش گفت: در جلسه گذشته مقرر شد شرکت‌های تردد و سرویس مدارس ساماندهی شوند و در این خصوص قراردادهای لازم تنظیم و برای هر سرویس یک نفر مراقب پیاده شدن و سوارشدن دانش‌آموزان معرفی شد.

 جلالی عنوان کرد: خبرنگاران نقش اساسی در رفع مشکلات آموزش و پرورش را دارند و در دولت تدبیر و امید مطالبی نیز مطرح شده بود که به برخی جنبه‌ها شاید کمتر پرداخته شود اما در بخش آموزش و پرورش اقدامات مناسبی انجام شد.

جلالی ادامه داد:  احداث نمازخانه دشتغران، احداث نمازخانه شهید قاضی‌زاده، احداث نمازخانه حاج‌رمضان اسماعلیی در اصفهک، نمازخانه زیباشهر، نمازخانه اسلام‌آباد، نمازخانه خاتم‌الانبیاء از پروژه‌های در دست اجرا است که هر کدام پیشرفت‌های مناسبی را داشته است.

 معاون مدیرکل و مدیر اداره آموزش و پرورش طبس گفت: شهرستان طبس رتبه‌ی نخست استان خراسان‌جنوبی را در نمودار ستونی درصد رشد ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان را کسب کرده است.

 جلالی خبر داد : دبستان شهرک مهر با عنوان دبستان دین و دانش پیش‌بینی می‌شود در مهر ماه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و طبق همکاری با مسکن و شهرسازی 14 متر زمین دیگر به این مجموعه آموزش اختصاص داده شد که قطعا برای فضای آموزشی یک هزار متر مربع این میزان زمین کفایت نمی‌کند و درخواست شده است تا زمینی دیگر به این امر اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه رتبه‌های برتر کنکور سراسری عنوان داشت: تعداد 7 نفر در کنکور سراسری سال جدید رتبه زیر 100 را کسب کرده‌اند و 30 نفر نیز رتبه سه رقمی داشته‌اند که از تلاش مدیران و آموزگاران و این عزیزان تقدیر به عمل می‌آید.

جلالی افزود: در بحث فنی‌و‌حرفه‌ای مجوز هنرستان فنی‌وحرفه‌ای امام رضا(ع) ویژه خواهران اخذ شده است و دانش‌آموزان اقبال خوبی به سمت هنرستان‌ها داشته‌اند و در رشته‌های مختلف ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: هنرستان کشاورزی با پیگیری‌های لازم و جلسه‌ای که با دهیاری روستای کریت برگزار شد درخصوص بحث زمین و آب که از نیازهای اصلی این هنرستان است اقدام و 10 هکتار زمین در این خصوص توسط یکی از خیرین اهدا شد و پیشنهاد شد در بحث آب از آب‌های اوقافی استفاده شود که در دست پیگیری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها