به مناسبت گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی:
به منا سبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی امام جمعه به اتفاق رئیس بنیاد شهید با حضور در منازل آزادگان سرافراز حاج حسین شیخ زاده، حاج محمد فلاحی ،حاج عباس اسماعیلی و حاج عبا س کاظمیان از نزدیک با آنان دیدار و در جریان مشکلات آزادگان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۲۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد ،به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه به اتفاق رئیس بنیا د شهید با حضور در منازل آزادگان سرافراز حاج حسین شیخ زاده ، حاج محمد فلاحی ،حاج عباس اسماعیلی و حاج عبا س کاظمیان از نزدیک با آنان دیدار و در جریان مشکلات آزادگان قرار گفت .
 
امام جمعه بهاباد در حاشیه این دیدارها در سخنانی با تبریک 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت : اسرا و آزادگان ا سوه های صبر و مقاومتند که شرح و روایت استقامت آنها یک کتاب نا نوشته است.

حجت الاسلام دهقانی زنده نگه داشتن رشادتها و صلابتهای آزادگان رارسالت مسئولان و وظیفه مردم دانست و بیان کرد :آزادگان اسطوره های دوران دفاع مقدس هستند که الگوئی مناسب برای نسل جوان می باشند .

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه سالهای پایمردی و استقامت آزادگان سرافراز باعث سربلندی انقلاب وذلت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است افزود : امروز دشمنان جرات شیطنت به این مملکت را ندارند .

وی با اشاره به اینکه آزادگان در حقیقت گنجینه های به یاد ماندنی انقلاب اسلامی هستند که با تحمل سختی ها و آزارو اذیتهای رژیم بعثی عراق توانستند نقش مهمی را در شکوفائی انقلاب اسلامی ایفا کنند گفت : آزادگان شاهد و ناظر ایثار و فداکاری شهداء بودند و سند زنده ای از فداکار ی شهدا ء ورزمندگان هستند .

در این دیدار پیام مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگزان استان یزد قرائت و با اهدای هدایائی از آزادگان تجلیل به عمل آمد

گفتنی است شهرستان بهاباد 21 در دوران دفاع مقدس 21 آزاد ه تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .


ارسال نظرات