خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار:

امروز بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب پر تلاش و استوار ایستاده است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار گفت: امروز بسیج در تمام عرصه های انقلاب پر تلاش و استوار ایستاده و در نخبه پروری، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، تثبیت اسلامیت و جمهوریت نظام خوب ظاهر شده است.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۳۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
امروز بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب پر تلاش و استوار ایستاده است
فاطمه کتابی‌اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشته است، بیان داشت: بسیج از بدو تشکیل آن به فرمان حضرت امام راحل در تمام زمینه ها به ویژه در دشمن شناسی و ظلم‌ستیزی، حراست از اسلام، قرآن و نظام اسلامی، حضور اثربخش در عرصه سازندگی کشور، فراهم کردن زمینه امیدواری و دلگرمی برای رهبر و ملت درخشید.

وی افزود: امروز بسیج در تمام عرصه های انقلاب پر تلاش و استوار ایستاده و در نخبه پروری، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، تثبیت اسلامیت و جمهوریت نظام خوب ظاهر شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار با اشاره به روحیه جهادی در بین بسیجیان گفت: تفکر بسیجی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز نیز بسیج در دفاع از ولایت، هدایت سیاسی مردم، خنثی کردن تمام توطئه های دشمن، همچنان نقش خود را با شایستگی انجام می دهد.

کتابی‌اصل با اشاره به حضور خواهران بسیجی در تمام عرصه‌ها و فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد: خواهران بسیجی با تمام وجود پای ارزش‌های انقلاب ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج امروز اگر احساس کند دشمن از هر روزنه ای که می خواهد نفوذ کند چه نفوذ اقتصادی، چه نفوذ فرهنگی، چه نفوذ امنیتی و ... جانانه در مقابل آنها می ایستد و همواره به عنوان سرباز ولایت آماده جانفشانی و حفظ ارزش‌های انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات