باید در اقتصادمان برون گرا باشیم یکی از مصادیق برون گرایی اقتصاد ؛ برای شهرستان دلفان ؛ قرار گرفتن قطعه ده کریدور مرز بازرگان به بندر امام است که باید در ردیف اعتبارات فایننس قرار گیرد و این از تکالیف راه و شهرسازی است.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۵۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ هوشنگ بازوند نشست کارگروه تولید و اشتغال که درسالن جلسات فرمانداری دلفان به ریاست استاندار لرستان با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و طلب از مدیران برای سر کشی به آزادگان اظهار داشت: قطعا مثلث همدل نماینده محترم ، فرماندار و امام جمعه منجر به حل مشگلات شهرستان می شود دولت به تنهایی امکان حل مشگل بیکاری را ندارد و باید طبق رویکردهای اقتصاد مقاومتی ، کمک کنیم اقتصادمان به اقتصاد مردمی تبدیل شود.

باید در اقتصادمان برون گرا باشیم

وی افزود: ؛ باید در اقتصادمان برون گرا باشیم یکی از مصادیق برون گرایی اقتصاد ؛ برای شهرستان دلفان ؛ قرار گرفتن قطعه ده کریدور مرز بازرگان به بندر امام است که باید در ردیف اعتبارات فایننس قرار گیرد و این از تکالیف راه و شهرسازی است.

باید در اقتصادمان برون گرا باشیم 

وی عنوان کرد: با عنایت شخص وزیر محترم کشور ؛ شهرستان دلفان پایلوت محرومیت زدایی شده است و هیئت های سرمایه گذاری هفته آینده به شهرستان می آیند.

وی گفت : همه ی ما وظیفه داریم از فرصت بزرگ قرارگاه خاتم و حضور مغتنم سردار عبدالهی برای توسعه شهرستان و استان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امروز هم صندوق کار آفرینی و هم پست بانک تسهیلات بسیار خوبی آماده پرداخت برای محرومیت زدایی در دلفان دارند‌... مدیران شهرستان از این فرصت استفاده کنند

وی افزود:همچنان باید با ریسک پذیری لازم و حتی با پرداخت هزینه های ناگزیر ؛ آماده عبور از گردنه ی بیکاری باشیم.

ارسال نظرات