خبرهای داغ:
شهردار نهاوند گفت: به منظور افزایش راندمان کاری و بهره وری بیشتر، شهرداری نهاوند با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اقدام به تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری کرد.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۵۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری شهرداری نهاوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، امیررضا یوسفیان در مراسم رونمایی از ماشین آلات شهرداری نهاوند از خرید ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با حمایت ویژه استاندار همدان در سال اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی خبر داد و بیان داشت: با توجه به فرسودگی و هزینه های سنگین تعمیر و نگهداری ماشین آلات، دستگاه های موجود دیگر جوابگوی نیاز شهر نهاوند نیست که به منظور افزایش راندمان کاری و بهره وری بیشتر، شهرداری نهاوند با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اقدام به تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری کرد.

وی افزود: در این راستا نیز همین مبلغ برای کاربری های این ماشین ها از جمله پرس، کمپرسی، جک، اتاقک و... هزینه می شود که این رقم مبلغی بیش از ۲۰ درصد بودجه عمرانی ـ خدماتی سال جاری خواهد بود .

شهردار نهاوند ابراز داشت: با اجرای این طرح هزینه های جاری تعمیر و نگهداری ماشین آلات تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد و پروژه های شهری نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمت تمام شده پایین تری انجام می شود.

وی تصریح کرد: نوسازی این ناوگان سرمایه گذاری بر زیرساخت ها است که باعث بهبود و توسعه شهری می شود .

یوسفیان با اشاره به اینکه هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات فرسوده شهرداری ماهانه بیش از ۱۵۰ میلیون تومان است، ادامه داد: با ارتقاء شاخص های خدمت ، بهره وری و استاندارد سازی در مدیریت شهری نهاوند هزینه تعمیر ۲ سال ناوگان موجود را صرف خریداری ۱۷ دستگاه ماشین آلات کردیم که این دستگاه ها به دلیل طراحی اصولی کارشناسان سازمان خدمات موتوری و بهره گیری از توان تولید داخل، دارای کارکردهای موثرتری نسبت به ماشین های قدیمی هستند و تا ۲۵ سال آینده نیز این ناوگان با خدمات رسانی بهینه، استانداردهای خدماتی، عمرانی را پوشش خواهد داد .

وی با اشاره به اینکه استفاده از ماشین آلات نوین موجب کاهش و مدیریت هزینه ها می شود، خاطر نشان کرد: با وارد شدن این دستگاه ها به ناوگان سازمان خدمات موتوری، هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات شهری تا ۵۰ درصد کاهش و درآمد پایداری را برای سازمان ایجاد خواهد کرد .

یوسفیان افزود: با توجه به اعمال سیاست های توسعه ای جدید در شهرداری نهاوند و اجرای طرح های مختلف از جمله طرح جامع خودرویی برای تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری، می توان به کیفیت پروژه ها امیدوار بود اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد .

وی با اشاره به توسعه روز افزون شهر نهاوند تصریح کرد: تلاش ما این است که از ظرفیت موجود در جهت توسعه مطلوب شهر در بخش های مختلف به بهترین صورت بهره برداری شود .

شهردار نهاوند حمل و نقل را یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در ارتقای کیفیت شهرنشینی برشمرد و گفت : سامانه محل حمل و نقل سالم موجب کاهش خطرات آلودگی هوا ؛ افزایش رضایت شهروندی ، کاهش تصادفات و ارتقای اقتصاد خانواده و اقتصاد شهری می شود .

هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری شهرداری نهاوند 

هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری شهرداری نهاوند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات