جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

سپاه و بسیج یک عقیده است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) سپاه و بسیج را یک عقیده دانست و افزود: محدود کردن سپاه تنها به مسائل فرهنگی کار درستی نیست بلکه عقیده بالاتر از مسائل فرهنگی است که با درست شدن آن، این مسائل حل خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۷۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار مجتبی غفورپور، در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه قوچان، از ایمان به وعده‌ الهی، استفاده از تمام امکانات و مقدورات و قرار گرفتن زیر پرچم ولایت به عنوان سه مولفه اصلی تضمین کننده پیروزی یاد کرد و بیان داشت:‌ در جنگ 33 روزه لبنان، یکی از مهم‌ترین علل پیروزی حزب‌الله در مقابل رژیم صهیونیستی، ایستادگی و استفاده از تمام امکانات و قرار گرفتن زیر پرچم ولایت بود.
 
وی با تأکید بر اینکه اگر در مقابل دشمن ایستادگی کنیم، وعده خداوند محقق می‌شود، تصریح کرد: همان مؤلفه‌های پیروزی در هشت سال دفاع مقدس، حزب‌الله لبنان، جبهه مقاومت در سوریه، یمن و بحرین، ‌اکنون نیز وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد.
 
وی تأکید کرد: امروز گفتمان امام(ره) و انقلاب در بحرین، کویت، عراق و حتی سواحل مدیترانه به برکت مجاهدات جبهه مقاومت جاری است.
 
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) مأموریت بسیج در شرایط کنونی را توجه به همین مؤلفه‌ها در تداوم انقلاب دانست و بیان کرد: دشمن ایمان مردم را هدف قرار داده و می‌خواهد ملت از زیر پرچم ولایت خارج شوند که باید مقابل دشمن ایستاد.
 
امام ‌جمعه قوچان نیز در این مراسم، سپاه و بسیج را یک عقیده دانست و افزود: محدود کردن سپاه تنها به مسائل فرهنگی کار درستی نیست بلکه عقیده بالاتر از مسائل فرهنگی است که با درست شدن آن، این مسائل حل خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام دستجردی ادامه داد: اگر کسی در جامعه مسائل سپاه را جور دیگری جلوه دهد به آن معناست که عقیده‌اش با این مسائل نمی‌سازد و نمی‌تواند آن را بپذیرد.
 
وی با تأکید بر اینکه باید این عقیده در جامعه مطرح و در صندوق دل محصور نشود، گفت: جریان اسلام ، مبارزه و ایستادگی در برابر دشمن و حاکمیت و ولایت، عقیده بسیج است که باید در جامعه ترسیم شود.
 


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار