فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به سالروز ورود اولین کاروان آزادگان به کشور اظهار کرد: آزادگان، اسناد واقعی وباعث افتخار هویت ملی ما هستند.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۷۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سردار رضا ترابی  فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان  هرمزگان در مراسم گرامیداشت "شهید حججی" و تجلیل از ازاداگان  که با حضور بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزارشد ،افزود:شهید حججی از نسل امروز انقلاب است، کسی که راحتی دنیا، محبت به همسر و فرزند را گذاشت و با خدا معامله کرد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه شهید محسن حججی با شهادت خود عزت و عزم ملی ما را به جهانیان نشان داد اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خون امثال شهید حججی تنومند و پر ثمر شده است.

 

سردار ترابی بیان کرد: در حالی که اعضای مجلس با یک زن اروپایی سلفی می گیرند و خون ملت را به جوش می آورند تصویر شهید حججی با آن صلابت به همه آرامش می دهد.

 

وی افزود: آزادگان عزیز و سرافرازکشور، بهترین یادگاران دفاع مقدس هستند چون هم رزمنده بوده و هم دوره سخت اسارت رادر بند رژیم بعث عراق به سختی سپری کردند.

 

ترابی خاطر نشان  کرد: شهید حججی با ایستادگی خود حقانیت را به تمامی کسانی که خود را به خواب غفلت زده‌اند ثابت کرد.

 

 در این مراسم   تعدادی  از آزادگان استان  هرمزگان  توسط رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه تجلیل شدند.


ارسال نظرات