بیانیه فرمانده سپاه ثارالله خارگ به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله خارگ،سرهنگ دانش اموز به مناسبت 26 مرداد ماه سال روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۷۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ ، متن بیانیه سرهنگ عبدالکریم دانش آموز بدین شرح است:
بسمه تعالی

روز ۲۶ مرداد روز آزادگی فرزندان سلحشور و رادمردان شجاعی است که حریت و سربلندی ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند. حضرت آیت الله الامام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص آزادگان می فرمایند : شما در دوران اسارت شرایط سختی گذراندید و در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت قهرمان در برابر دشمنان شدید. آزادگان از آزمون دشوار اسارت بیرون آمدند و رنج غربت و فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند، درود بر غیرت و مردانی که اقتدار و صلابت ایران را به نمایش گذاشته و این عزیزان در برابر دشمن سر خم نکرده و جوانمردانه در مقابل آنها ایستادند و بدون تردید عزت انقلاب شکوهمند ایران مرهون خون شهدا و مرهون ایستادگی و مقاومت آزادگان قهرمان ایران اسلامی است. امروز آزادگان دلیر پس از گذشت سال‌ها از آن روزهای حماسی تمام همت و توان خود را در راه خدمت به انقلاب اسلامی، سازندگی و پیشرفت کشور به کار گرفته‌‌‌‌اند و پیشگامان سازندگی و آبادانی ایران عزیز هستند. اینجانب سالروز این خاطره ی بزرگ را به مردم عزیز میهن اسلامی ، ایثارگران ، جانبازان ، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز و مردم مومن ، متعهد و ولایتمدار استان بوشهر و بویژه مردمان سخت کوش سرزمین کار و تلاش و قطب صنعت و اقتصاد کشور یعنی جزیره ایثار و مقاومت خارگ ، را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیداست با عنایت خداوند متعال توفیق حفظ و پاسداشت مستمر ارزشهای نظام مقدس کشورمان تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) را داشته و در همه صحنه ها شاهد حضور مردم ولایتمدار این مرزو بوم ،بویژه مردم با بصیرت جزیره خارگ باشیم..

والسّلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته‌ - عبدالکریم دانش آموز یکشنبه 26 مرداد ماه 96 مصادف با 24 ذی القعده سال 1438 هجری قمری.

ارسال نظرات