همایش تجلیل و قدردانی از آزادگان سرافراز شهرستان شهریار،باعنوان الماسهای درخشان در این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۸۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،امروز در همایشی که به مناسبت بیست و ششم مرداد ماه،سالروز گرامیداشت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی صورت گرفت،از آزادگان  و ایثارگران شهرستان شهریار با عنوان الماسهای درخشان ،با حضور مسئولان این شهرستان از جمله:امام جمعه،فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و سایر مسئولان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام موسی سالمی،نماینده ولی فقیه در شهریار ضمن پاسداشت و تبریک این روز،آزادگان را ستون مقاومت نظام برشمرد و اظهار داشت:آزادگان و ایثارگران، هم یادوخاطره دفاع مقدس را برای نسل آینده زنده میکنند و هم ستون مقاومت نظام اسلامی بودند.

وی اضافه کرد:صبور بودن و ایمان به خدا، آزادگان میهن اسلامی را از تحمل رنج و درد رژیم سنگدل بعثی صدام نجات داد و با افتخاری که در تاریخ ثبت شد به کشور بازگشتند.

امام جمعه شهریار در ادامه سخنرانی خود آزادگان را نماد فرهنگ پایداری و استقامت توصیف کرد و خاطر نشان کرد:این عمل به یاد ماندنی  از آزادگان سرافراز،درس ایستادگی و رشادت را به نسل آینده نشان داد و‌فهماند که تبیین فرهنگ پایداری بدون مجهادت میسر نمیشود.

حجت الاسلام سالمی در خاتمه تأکید کرد:همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند،آزادگان الماسهای درخشان میهن هستند و‌صبرو استقامت این عزیزان باعث سربلندی و عزت انقلاب اسلامی گردید.

در ادامه سخنرانی امام جمعه، سعید ناجی،فرماندار شهرستان شهریار نیز به افتخارات الماسهای درخشان ایران اسلامی اشاره کردو تصریح کرد:امروز غرور جمهوری اسلامی بر گرفته از غرور و‌افتخار آزاده های عزیز کشور است.

فرماندار شهریار ادامه داد:آزاده های امروز، دفتر خاطرات شهدا را برای نسل امروز زنده نگه میدارد و عظمت  تاریخی این بزرگمردان ‌بر کسی پوشیده نیست.

سعید ناجی در خاتمه گفت:این روز به عنوان روز غرور مردم ایران باید به بهترین نحو پاس داشته شود مردم و‌مسئولان باید ادامه دهنده راه این عزیزان برای پیشرفت کشور باشند.

شایان ذکر است:در خاتمه این همایش،آزادگان دفاع مقدس هر کدام به بیان خاطرات گذشته پرداختند و جلوه هایی از مجهادت و ایثار را در دوران اسارت خود به نمایش گذاشتند.

برگزاری همایش تجلیل از الماسهای درخشان در شهریار


برگزاری همایش تجلیل از الماسهای درخشان در شهریار

برگزاری همایش تجلیل از الماسهای درخشان در شهریار
انتهای پیام//

ارسال نظرات