مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: چيزى پر ارزش‌تر و گرانبهاتر و سعادتى بهتر از شهادت در راه خدا نيست و هرکس به خدا ایمان داشته باشد سعادتمند خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۸۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در جمع رزمندگان گردان قمر بنی‌هاشم تیپ مردم پایه 71 روح الله واقع در منطقه مرزی قصرشیرین با تاکید بر لزوم تقویت معنویت در جامعه و داشتن تقوا گفت: آنچه که باعث شد حضرت امام خمینی(ره) نه تنها محبوب مردم ایران که محبوب مردم دنیا شود همین عمق ارتباطی بود که با خدا داشت.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) رابطه خود را با خدا اصلاح کرد و خداوند خود محبت ایشان را در دل همه جهانیان انداخت. این اختصاص به امام راحل ندارد، هر کسی در هر شرایطی رابطه خود را با خدا محکم کند خداوند نیز در دنیا او را عزت بخشیده و سعادت اخروی به او می بخشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اگر به خدا توکل کنیم همانگونه که خدا خود وعده داده محبوب‌ترین، مقتدرترین و عزیزترین در دنیا می‌شویم. خیلی ها هم هستند که هزینه می کنند برای اینکه محبوب دل‌ها شوند ولی این محبوبیت ماندگار نخواهد بود.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد به شهادت شهید مدافع حرم "محسن حججی" اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام با شهادت خود غوغا به پا کرد، خیلی عجیب است بسیجی که تا روز قبل او را کسی نمی شناخت به واسطه رابطه و اعتقادی که داشت عزیز دل‌ها شد.

وی افزود: خداوند خود شهدا را عزت می بخشد، شهیدی مثل شهید حسین فهمیده که حضرت امام خمینی(ره) درباره این شهید فرمود"رهبر ما آن طفل سیزده ساله است که نارنجک به کمر می بندد و خود را به زیر تانک دشمن می اندازد"؛ شهدا خود عزیز کرده هستند ولی متاسفانه آقایان تصور باطل دارند مادامی که درس شهید فهمیده را از کتاب درسی حذف کنند، می توانند فکر شهید را هم بردارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: خداوند خود وعده کرده و در قران می فرماید" هرکس در راه خدا جها کند در دنیا و آخرت او را عزت می بخشم".

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه داد: آقایان به خاطر دل دشمن درس شهید فهمیده را از کتاب های درسی حذف می کنند ولی باید بدانند که فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ قرآنی است و خداوند خود شهدا را عزت می بخشد هر کسی در مقابل مسیری که به سوی حقانیت و خدا است بایستد خداوند او را به ذلت می کشاند.

وی افزود: تاریخ برای ما عبرت است و یکی از این عبرت ها سرگذشت امت‌های گذشته است. در قرآن و روایات داریم که فرعون در مقابل مسیر خدا ایستاد ولی در نتیجه خداوند او را به خاک ذلت کشاند و حضرت موسی را عزت بخشید؛ نمونه دیگر جریان کربلا، کسانی که به ظاهر در واقعه عاشورا پیروز میدان شدند جز ذلت هیچ عایدشان نشد. در زمان حاضر هم عاقبت کار صدام را دیدم که چونه نابود شد در حالیکه حضرت امام خمینی(ره) به چنان جایگاه و محبوبیتی رسید که 5 میلیون جمعیت در مراسم استقبال ایشان و 10 میلیون نفر در مراسم ارتحال ایشان شرکت کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: کسی که برای آخرت خود تلاش کند و آن را حفظ کند خدا در امورات دنیا او را همراهی می کند، خداوند متعال انسان با تقوا را به حال خود رها نمی کند؛ شاید مومنان را بارها مورد آزمون‌های الهی قرار دهد ولی راه برون رفت را هم جلوی پایمان قرار می دهد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به روایات و احادیث گفت: خداوند می فرماید آسایش را در بهشت قرار داده‌ایم و دنیا را محل گرفتاری، ولی بندگان در دنیا دنبال آسایش می گردند. نباید همه چیز را فدای دنیا کرد.

وی خاطرنشان کرد: از ابوذر پرسیدند: چرا مردم از مرگ می ترسند؟ در پاسخ گفت "چون دنیا را آباد و آخرت را خراب کرده‌اند"؛ امیرالمومنین علی(ع) خود تضمین داده است که اخرت را مشغول شوید دنیایتان آباد می‌شود؛ تلاش کنیم دست‌مان را در دامان اهل بیت(ع) قرار دهیم بی شک سعادت آخرت را هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات