سخنران مطرح کشوری گفت: تبلور زیبا و عظیم اتحاد امت اسلامی به واسطه وجود مقدس خاتم الانبیاء(ص) است و محور انقلاب اسلامی نیز ولایت و وحدت است.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۹۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام صابری اراکی  در مراسم گرامیداشت شهید نیروی انتظامی "وحیدرضا رسولی" که در مسجد امام علی(ع) کوی بعثت اراک برگزار شد با اشاره به وجه تفاوت انسان با حیوان گفت: خداوند انسان را حیوان ناطق آفریده و یک کرامت و بزرگی به او عطا کرده که باعث تمایز او از حیوانات می‌شود.

وی افزود: تفکر به معنای دقیق و صحیح کلمه، ویژگی اساسی انسان را تشکیل می‌دهد.« تفکرو تعقل » به معنای« به کار گرفتن نیروی عقل و اندیشه‌، برای استنتاج امور مثمر ثمر است» چنانکه «تفکر علمی»، یک «نظر علمی» را نتیجه می‌دهد.

این سخنران مطرح استانی تصریح کرد: تبلور زیبا و عظیم اتحاد امت اسلامی به واسطه وجود مقدس خاتم الانبیاء(ص) است و محور انقلاب اسلامی نیز ولایت و وحدت است.

حجت‌الاسلام صابری با بیان اینکه انسان با عقل می‌تواند خدا را بشناسد، گفت: برخی خداپرست هستند اما خداشناس نیستند، فکر می‌کنند خدا را می‌توانند ببینند و با مادیات پروردگار را یاری کنند؛ نظام ولایت فقیه مترقی‌ترین و مردمی‌ترین نظام عالم است. باید در تمام شرایط پیرو ولایت فقیه باشیم.

وی با تاکید بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: در جامعه‌ای که امر به معروف نباششد فساد، بی بندوباری در جامعه زیاد و برکت از آن جامعه خواهد رفت.

این سخنران مطرح استانی با اشاره به حضور شهدا در عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب گفت: شهدا با حضور خود در هر عرصه‌ای به ما درس عبرت می‌دهند و بسته به همت خودمان عبرت، بصیرت و آگاهی را از این ابدان مطهر دریافت می کنیم.

حجت‌الاسلام صابری با تاکید بر اینکه همه شهدا در وصیت نامه خود به تبعیت از ولایت فقیه سفارش کرده‌اند، گفت: بزرگترین حماسه ها را در عرصه های مختلف از جمله عرصه دفاع مقدس و عرصه دفاع از ارزش هایی که بالاترین بار سیاسی را به دنبال داشت، شهدا آفریدند و امروز بر ماست که گوش به فرمان ولایت باشیم و در همه عرصه ها به خلق حماسه ها بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات