معاون هماهنگ کننده ولی فقیه درسپاه ثارالله:
معان هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله کرمان در یادواره شهید آبروی محله شهید علی عظیمی گفت : دفاع از حرم اهلبیت توفیقی است که نصیب هرکسی نمی شود،این مقام نصیب حضرت ابوالفضل علیه السلام بود .
کد خبر: ۸۹۰۳۶۰۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛حجت الاسلام کمالی مسئول هماهنگی ولی فقیه سپاه ثارالله کرمان در یادواره شهید آبروی محله شهید علی عظیمی گفت : دفاع از حرم اهلبیت توفیقی است که نصیب هرکسی نمیشود این مقام نصیب حضرت ابالفضل (ع) بود .



کمالی بیان داشت:برای رسیدن به این مقام ارزشمند زندگی خالصانه ، یعنی غیر خدا را از زندگی خودمان حذف کنیم و سبک زندگی اسلام را در پیش بگیریم که از تاکیدات مقام معظم رهبری هم هست.

حجت الاسلام کمالی مسئول هماهنگی ولی فقیه سپاه ثارالله کرمان بیان کرد :شهید عظیمی ها در دنیایی که چند روز مهمان هستند گول زرق و برق دنیارا نخوردند.شهید در سفر به مشهد مقدس از امام رضا علیه السلام  طلب شهادت میکند وقتی کارگردان زندگی را خدا قرار دهیم و غیر خدا را از زندگی پاک کنیم خدا هم مقام عالی به آنها عطا میکند و آبروی جهان اسلام میشوند .

کمالی گفت:این شهدا از هستی و آزادی خودشان گذشتند و زندگی آنها مخلصانه است و حتی مرگشان را با خدا و نفس نفس زندگی خودشان را با خدا تنظیم کردند و برای غیر خدا نفس نزدند.هر جا غیر خدا بود پاک کردند .

کمالی بیان داشت: زندگی عاشقانه است که مقام را امام حسین علیه السلام دارد و عاشق خدا شده و خدا نیز عاشق او شده است نتیجه این عشق بازی با خدا این است که خدا انها را بسوی خود،خدا می فرماید گمان مکنید که شهدا مرده اند بلکه زنده اند و نزد من روزی میخوردند .

وی ادامه داد:جهاد در راه خداوند شهید عظیمی تجارتش را با خدا انجام داد و ایمان به خدا و پیامبر در زندگی اش موج میزند و در راه خدا جهاد میکند اگر میخواهیم به این مقام برسیم باید با خدا تجارت کنیم .

حجت السلام کمالی به خانواده شهید عظیمی تبریک میگوییم بخاطر این مقام که خدا به انها عطا کرده است و بشارت باد بر تو که هیچ چشمی ندیده و هیچ گوشی نشنیده و هیچ قلبی آن را درک نکرده ،این ایام ایام بازگشت آزادگان از زندان های رژیم بعثی عراق به وطن است و جمهوری انقلاب اسلامی کار را به جایی رسانده که دشمنان انقلاب اسلامی زبان به تحسین باز کرده اند.

وی افزود: خواسته شهید عظیمی ها و حججی ها از ما این است که پشتیبان ولایت باشیم  و ۵ هزار وصیت نامه شهدا را بررسی کردیم که گفتند ولی فقیه را پشتیبانی کنید.

 
درپایان حجت السلام کمالی  ضمن تتشکراز مردم زرند بدلیل  اینکه در صحنه انقلاب حضور دارند افزود: بهترین تجلیل از مقام شهدا این است که راه شهدا را ادامه بدهیم.
ارسال نظرات