به مناسبت۲۶ مرداد صورت گرفت:

همایش تجلیل از آزادگان سرافراز شهرقدسی

همزمان به مناسبت بیست وششم مرداد(سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی)تجلیل و‌قدردانی از آزادگان شهرقدسی با حضور مسئولان این شهرستان بعمل آمد.
کد خبر: ۸۹۰۳۶۱۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران،شامگاه امشب با حضور جمعی از  خانواده های آزاده و ایثارگر شهرقدس و جمعی از مسئولان این شهرستان،در همایشی که به مناسبت ۲۶ششم مرداد(سالروز گرامیداشت بازگشت پرستوهای مهاجر به میهن اسلامی)صورت گرفت،از آزادگان و ایثارگران شهرقدسی تجلیل و‌قدر دادنی بعمل آمد.

در این مراسم،محمد محمودی شاه نشین،نماینده شهرستانهای شهریار،قدس و ملارد در مجلس دهم شورای اسلامی با تبریک این روز ، آزاده ها را نماد ترویج پایداری بیان کرد و گفت: ایثارگران و‌آزادگان با حماسه خود صبر و‌پایداری را در جامعه رقم زدند و معنی ایثار و‌ ازجان گذشتگی را به جهان نشان دادند.

وی اضافه کرد:مردم ایران،مردم روزهای سخت است و بی گمان اگر ایمان مردم به انقلاب اسلامی  و امام راحل(ره)نبود، این پیروزی و‌پیشرفت در عصر امروز میسر نبود.

نماینده مردم شهرستانهای شهریار،قدس وملارد بر این اساس ادامه داد:رشد و شکوفایی ایران اسلامی، هدیه عزیزان آزاده به ملت ایران است که در واقع شهدای زنده هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه آزادگان نماد اطمینان و اعتماد مردم ایران هستند اظهار داشت:بی گمان این عزیزان عهد و وفای خود را در سخترین روزهای زندگی خود برای همه ملت ایران ثابت کردندو با وجود دردو مشقت اسیر بودن، ایران اسلامی را سربلند کردند و عزتی دوباره به آن بخشیدند.

محمودی شاه نشین در خاتمه، با اشاره به اینکه رزمندگان مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدا و‌آزادگان دفاع مقدس هستند،تاکید کرد:دشمنان ایران اسلامی  بدانند،امروز نیز  آزادگان ،ایثارگران و شهدایی همچون شهید حججی ها در نام مدافع حرم از حریم اهل بیت(ع)و مرزهای کشور دفاع میکنند و خیال باطل دشمنان را به گور خواهند سپرد.

همایش تجلیل از آزادگان سرافراز شهرقدسی

انتهای پیام//
ارسال نظرات